14 Şubat 2019 Perşembe

SEVGİ'nin

O sabah mail sesiyle gözümü açtm. Uyku sersemi mailde yazanları tam kavrayamadan maile cevap verdim. Adresimi kaybettiğini yazmamı istiyordu. Adresi yazdım . Sonrasında uykuma devam ettim. Günlük rutinin içinde ben bu maili ve ne yazdığımı da unuttum tabiki.
Ta ki dün öğlen Hocam kargonuz var denilinceye kadar. Hayırdır ne kargosu diyerek paketi elime alınca birden hatırladım. sahi ben o sabah maille adresimi göndermişim değil mi diyerek kendime geldim.
   Hemen açtım ve içindekileri görünce o kadar mutlu oldum ki. Meğer paket SEVGİ'ninmiş
   Bulut Gölgesi Bloğunun sahibi sevgili Tülin Hanım bana doğumgünü sürprizi yapmış.Ben bu hediyeyi hem doğumgünüm için hem de Sevgi Günü için aldım kabul ettim. Kendisine çok çok teşekkür ederim.
Hediyeyi açtıktan sonra Onunla çok hoş bir  telefon görüşmesi de yaptık, ama bu aramızda sır kalsın söylemem
Paketteki her bir hediyenin ayrı bir anlamı var.
Elin emeği, yüreğin  sonsuz sevgisini cömertce sunmuş ve özenle bir pakete konmuş.


 Pakette neler yok ki. Vüsat Orhan Bener'in Havva adlı öykü kitabı Tülin Hanım'ın kendi kitaplığından bana hediye Kitap ayracını öyle bir sayfada buldum ki; Dost adlı hikaye dost dediğimiz kişinin anlamını bir kere daha vurgular nitelikte. 14 Şubat bir de Öykü Günü imiş.Hoş tesadüfleri seviyorum.


Mavi kuşlu kitap ayracı da yılların derin izlerini taşıyan başka bir elin ve gözün emeği. Kartpostallar ve Hacıbayram Veli'nin magneti. Tülin Hanım'a bir yazısında  Ankara'da üniversiteyi okuduğumu ama Hacı Bayram Veli'yi görmediğimden bahsetmiştim. O da bana magnetiyle jest yapmış. Ve paketin en anlamlı hediyesi,  kendi el emeği iki çift küpe. Bir de zarif bir elden çıktığı belli olan  hoş notlu kartpostal.



Böyle anlamlı bir günde sevginin kimden gelirse gelsin, yürekten yüreğe akan duyguların gerçekliği karşısında kelimelerim kifayetsiz kalıyor.
 Hani diyor ya Sait Faik "Dünyayı güzellik kurtaracak, bir insanı sevmekle başlayacak herşey ."
 Sevmekle başlayıyor bütün güzellikler.
 SEVGİ günümüz kutlu olsun
            14.02.2019
               Tigris









51 yorum:

  1. Ne güzel bir dost, ne güzel bir yürek kazanmışsın. Harikasınız. Tebrik ediyorum sizi ve dostluğunuzu :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir kutlama olmuş, güzel günleriniz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok mutlu oldum.
      teşekkür ederim hepimizin güzel günleri olsun

      Sil
  3. ne güzel sevgiyle kucalnamışsınız :)

    YanıtlaSil
  4. aaa harika bir süpriz olmuş..kimbilir ne kadar mutlu olmuşsunuzdur...hediye almak/vermek en güzel şey...sevgilerimle...sevgi günümüz kutlu olsun..sevgililer günü yerine sevgi günü diyorum ben kendi kendime bugün yeni isim buldum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım
      Ben yıllardır sevgi günü diyorum.
      Sevmek ama her canı sevmek bir gün değil hergün

      Sil
  5. Gerçekten ayrıntılar şahane:) Sevgiler, her ikinize de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi de çok ince bir ruhun düşünüp hazırladığı hediyeler.

      Sil
  6. Çok çok teşekkür ederim
    Sizin de sevgi gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. Ne mutlu size böyle güzel dostlar edinmişsiniz ��
    Doğum ve sevgi gününüz kutlu olsun ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu konuda gerçekten şanslıtım
      Sevgiyle

      Sil
  8. Ne güzel bir sürpriz olmuş hem sevgililer gününe hemde öykü gününe uygun olmuş. Iyi günler de keyif ile okuyun.

    YanıtlaSil
  9. Canım ama utanırım ben şimdi. Hepsi küçücük şeyler.
    Amacım birazcık gülümsetmekti. Ulaşmışım galiba amacıma :)

    Ve itiraf edeyim; Ayracı kitabın arasına öyle koymuştum. Sayfa tamamen tesadüf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öbenim için hepsinin ayrı bir önemi ve değeri var. Bence hiçbir şey tesadüf değildir. Onda da var bir hikmet.
      Bir blogger arkadaş da ayracı twitter'in kuşuna benzetmiş çok hoşuma gitti.

      Sil
    2. Gerçekten öyle ayraç. Bir de pembesi var ;)

      Sil
    3. Hehehe mavisii beğendim hem de çoookkk

      Sil
  10. ne hoş 😍 doğum gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle doğum günün kutlu olsun Tigrisciğim 🎂🎁 bu kadar sevecen biri olmanı şimdi daha iyi anlıyorum 😍🤗 Ömrumüz sürerken güzel dostluklar biriktirmek muhteşem bir şey.. seni yürekten kucaklıyorum.. hediyelerini güle güle kullan. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim
      Sözlerin beni çok mutlu etti
      Güzel dostlarımız hep olsun
      Sevgiyle

      Sil
  12. Güzel sürprizmiş ama gerçekten. Böyle arkadaşlarım varsa daha ne isterim ki...

    YanıtlaSil
  13. Kutlanacak günün olmasından daha güzeli,kutlayacak güzel insanlarının olması galiba :)

    YanıtlaSil
  14. Sevgi günümüz kutlu olsun 😀

    YanıtlaSil
  15. Bugün bende bir dostumdan öykü kitabı hediye aldım çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  16. Tülin en özel zamanları kendi uslubuyla başka bir havaya sokup karşına çıkar.çünki çok özel biri.hediyelerinizde çok özel ve keyifli.daha böyle nice sevgi içeren mutluluklarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ince ruha sahip ender kişilerden.
      Size de çok teşekkür ederim

      Sil
  17. Canim ne güzel bir sürpriz bu öpüyorum ikinizi de. Keyifle kullan hediyelerini 😊😍

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir hediye. Böyle dostlar lazım herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle . Burada edindiğim en özel dostlarımdan birisi de Tülin Hanım

      Sil
  19. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
  20. İnsanın gününü güzelleştirecek bir paket olmuş. Nice mutlu yaşlara:)))

    YanıtlaSil
  21. Kiskandim çok.
    Yakışır...
    Opuldunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri senin olsun canımcım 😘😘

      Sil
  22. Uzun yıllar süregelecek dostluğun ilk adımları olsa gerek. Bayılırım hediye veren insanlara. Keyifle Kalın Tigris Öğretmenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizler gibi güzel dostlarım car ne mutlu bana

      Sil
  23. Güzel ve ince düşünülmüş. Güzel günleriniz olsun her zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimizin güzel olsun günleri.
      Sizler gibi dostlarım var çok mutluyum

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris