5 Ekim 2018 Cuma

Tigris Ozune Döndü

Selam Dostlarım .
Bugünler de bana uğrayıp da kapı duvar dediniz mi bilmem ama bugün ştibariyle bloğum özüne döndü. İki yıl önce alan adı alarak farklı bir yolda ilerlemek istemiştim. Baktım olmuyor. Ben de özüme döndüm. Yani artık  “tigrisdriver.blogspot.com” adresim

Minik melekleriyle günlerini geçiren Tigris.
Her gün yeni umutlarla; hayatımın güncesine bir sayfa, bir sayfa daha eklemek üzere, 2013 yılının 1 Ocağında bir anda karar verip, "neden benim de bir bloğum olmasın" diye başlamıştım. İlk olarak öğrencilerimle geçirdiğimiz günlere dair "Minik meleklerim - sınıfımın güncesi" adlı bloğumla çıktığım yolculuğa, 2015 Ocak ayından beri "Cafe Tigris- Hayatımın Güncesi" olarak devam ediyorum. 
Bir Cafe sıcaklığında, ağırlamaktan keyif aldığım konuklarımla, hayatıma dair, şiir, yazı, nostaljik bir obje, zaman zaman yemek tariflerimle ve özgün fotoğraflarımla süslediğim bloğumda, yeni dünyalara açtığım kapıların mutluluğunu yaşamaktayım. Blog yazarı olmanın ve yeni dostlar edinmenin bana büyük keyif verdiğini fark ettim. Ve gönül kapılarımı dostlarıma sonuna kadar araladım. Cafe Tigris‘e dostlarımı bekler oldum. Her geçen gün hızla çoğalan dostlarımdan övgü dolu sözler duymak, mutluluğuma mutluluk katıyor ve onlarla kurduğum gönül köprülerine yenileri ekleniyor.

Siz yeni gelen dostlarım, Cafemden içeri girdiğiniz andan itibaren bir bakmışsınız ki bir dizede kendinizden bir şeyler bulmuşsunuz ya da nostaljik bir yazımda çocukluğunuzun en güzel anılarına yolculuk yapar olmuşsunuz. Fotgraftaki bir ayrıntı size ne kadar da tanıdık gelir olmuş. Sanki karşılıklı sohbet ediyormuşçasına, kahvelerimizi yudumlarken, iki lafın belini kıran yorumlar yazar olmuşsunuz. 
Taş plaktan Müzeyyen Senar, Hafız Burhan eşlik ederken geçmişe doğru yol almış kömürlü trendeymişçesine buram buram geçmiş kokusunu burnunuza çeker olmuşsunuz.
 
Bir yayınım hüzünlü gözlerinizden inci taneleri akıtırken, bir yayınımda da kendinizi kahkalarla gülerken bulabilirsiniz.
Blogger dayanışması adına yaptığımız mim etkinlikleri, blog keşif etkinlikleri olmazsa olmaz yayınlarımdan bazıları.
Ben dostluk elimi uzatıyorum, Siz de dostum olmak istemez misiniz? 
Sevgiyle,
Cafe Tigris

23 yorum:

  1. Hoşgeldin canım benim seni görmek çok güzel yeniden seni ve o güzel yazılarını yorumlarını bekliyoruz dilerim herşey güzel gönlünce olsun inşallah canım benim sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim . Elimden geldiğince yazılarım ve yorumlarımla sizlerle olacağım
      Sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  2. Ya blog bile özünde güzel 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla. Ama yeni yollar da denwçemek gerek 😉

      Sil
  3. Selam, yeniden hoşgeldin o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum, siz de cageme hoşluklar getirdiniz

      Sil
  4. Eski haliyle ve şimdiki haliyle özünde güzel bilgili eski halinden uzaklaşmamış bilgimize bilgi katan içimizden bir blog hayatın içinden bilgiler veren bize farklı değerler katan ilk Adımı attığı günden bu güne kadar hayata bakış açımızı değiştiren bir sayfa bize bu bilgileri katan ve öğreten bize bu bilgilerle ulaşmaya devam eden hocama teşekkürler 🙏 hocam ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansın sen güzel kızım. Hep hayatımda ol emi

      Sil
  5. Hoşgeldiniz o vakit, her dem taze başlangıçlara..

    YanıtlaSil
  6. tekrar hoşgeldin canım,bende yaz dolayısıyla ara vermiştim ve tekrar bende blog dünyama döndüm inşallah daha sık karşılaşırız buralarda sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de hoş geldimiz hoşluklarla geldiniz.
      Hepbirlikte nice nice güzel günlere
      Sevgiyle

      Sil
  7. Taze başlangıçlar iyidir:))

    YanıtlaSil
  8. İyi ki varsınız, keyifle okuyorum yazılarınızı ve okumaya devam edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkür ederşm . İyi ki siz de varsınız ve yazılarımı okuyorsunuz . Çok mutlu oldum

      Sil
  9. Hayirlisi olsun canim. Zor oldu mu tekrar gecmen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Deryacım. Hiç zor olmadı. Çünkü blogspot adresim diğer adrese yönlendirilmişti yönlendirmeyi kaldırınca olay bitti

      Sil
  10. I love your blog! It is so interesting and awesome!

    I want to offer you the mutual support of blogs :) Maybe you want to follow me through the GFC?
    Just let me know on my blog, and I will follow back!

    Have a nice day!


    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    YanıtlaSil
  11. Selamlar canım nasılsın? Girişimin için tebrik ediyorum, hoş geldin sefalar getirdin.
    Darısı benim de başıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım Hoşluklarla geldin.
      Evet evet en kısa zamanda sen de sen deee
      Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris