12 Ekim 2018 Cuma

Elini Tuttum

 
 Selam Dostlar.
geçen günkü yazımda size Cemal Abi'den bahsetmiştim. O kadar doğal bir yürek anlattıklarıyla ve yaşadıklarıyla hepimizi kırar geçirir demiştim.
Çok keyifli günündeyse eşi Asuman Abla ile yaşadıklarını anlatmaktan hiç sakınmaz.
Komik olaylar da onun yakasını bırakmaz ki. hangi birisini yazayım size.
Ama içlerinde, gözümden yaş gele gele  en çok güldüğüm var ki size anlatmasam olmazdı.
     Cemal Abi, bir gün eşi Asuman Abla ile çarşıya çıkmıştır. Mağaza vitrinlerine baka baka aheste aheste yürürlerken, Asuman abla bir vitrine takılıp kalır. Ama cemal abi onu görmez ve yürümeye devam eder. Hem yürür ve hem konuşmaya devam eder. Bu sırada Asuman Abla'nın da elini tutmaktadır. Yol boyu Cemal abi anlatır. Sıkı sıkı da Asuman Abla'nın elini tutmaktadır. Yol biter trafik ışıklarında dururlar ver karşıdan karşıya geçeceklerdir. Cemal Abi bir bakar ki elini tuttuğu kişi Asuman Abla değil. Oradan nasıl uzaklaşacağını bilemez. Hemen gerisin geri döner, Asuman Abla hala vitrine göz gezdiriyor. Durumun farkında değil.
    Cemal abi bir şey demez tabiki. Ama düşünür durur. "Hadi ben dalgınlıkla başka bir kadının elini tuttum. Ya o elini tutturan kadın, benimle yol boyu yürüdü. O da mı fark etmedi yabancı birisinin elini tuttuğunu".
    Cemal Abi  " Korkumdan artık ellerim ceplerimde gezer oldum Hocam" demeyi de ihmal etmez.
    Ben de hala soruyorum kendime. Hadi Cemal Abi fark etmedi behey kadın sen de mi fark etmedin de yürüyüp gittin.

Sevgiler.


14 yorum:

  1. :))))) Çok güzel bir anı, gerçekten kıkırdayarak gülmemi görmeni isterdim Tigris'im. Ne tatlı insanmış. Karı koca da öyle herhalde. Akşam akşam neşelendirdin beni. Allah razı olsun. Sevgiyle kucaklıyorum seni canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Ece Ablacım ben de gülmekten yıkılmıştım. Çok tatlıdır Cemal Abimiz

      Sil
  2. Ne tatlı bir Cemal abiymiş öyle... Elini tuttuğu kadına da şaşırdım doğrusu...

    YanıtlaSil
  3. Hahahah, ben de aynı şeyi düşündüm, elini tuttuğı nereye gidiyordu acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl komik olan Nereye kadar giderlerdi kadının elini burakmasa acaba

      Sil
  4. Uzun uzun kırmızı ışıkta bekledikten sonra, yeşil yandığında yanımda duran bir çocuğun elini tutmuşluğun var karşıya geçerken. Hem de çocuklar bunca büyümüş ellerinden tuttuğum zamanlar bu kadar geride kalmışken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe sizinki de güzelmiş. Ama hemen fark etmişsinizdir

      Sil
  5. Büyük bir ihtimalle,o kadının kocasıda başka bir vitrine takılmıştır.Doğal olarak o da kocasının elini tuttuğunu sanıyordur.
    Eeee uzun yılların evlilikleri böyledir o kadar eminsindir ki kendinden o eş hep yanı başındadır...
    komik ve tatlı çiftler hep olsun hayatımızda.

    Canımm öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh şekercim hoşgeldin sefalar getirdin.
      Uzun yılların verdiği alışkanlık mı yoksa kadının saflığımı hala çözemedim ben .
      Her seferin de ama gülmekten yıkılıyorum :))
      Ben de çok çok çok öptüm sevgiyle

      Sil
  6. Kadin da alemmis 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma :)) bi de Cemal abi’den dinlesen hikayeyi.

      Sil
  7. Çok sevimli bir anı, gülümsetti epey. Ben hala kadını anlayamıyorum, o da mı farkında değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her duydukça ilk defa duymuş gibi gülmekten alamıyorum kendimi.
      Kadının davranışı büyük bir sır :)))

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris