2 Ocak 2017 Pazartesi

Hediyeler ve Hediyeler

Yeni yıl hediyelerim 

Selam Dostlarım,
2017 hergün yeni bir sürprizle kapımda oluyor , hediyeler hediyeler ve yine hediyeler. 
Bugün can kızım Hava kırmızılar içinde bir paketle çıka geldi yine içinde neler yok ki ? 
Canım babam "yılbaşı hediyesiz olmaz "dedi. 
Nazar değmesin kızıma diye nazar boncuklu bu bilekliği hediye etti.
Mavi taşlı bileklik o da bana özel olsun 😉
Hediye almak çok güzel . Hediye vermek de bir o kadar.
Ben de miniklerime bugün kavuştum ve  hediyelerini aldıklarında yüzlerindeki sevinçleri görülmeye değerdi. 
Çocuklara verdiğim her hediye beni daha çok mutlu ediyor. 

31 yorum:

  1. Hediyelesmek sünnettir. Yasamasi da yasatmasi da Nekadar guzel bir duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet daha çok hediye istiyorummm 🙈🙈🙈

      Sil
  2. Canım çok güzel hediyeler güle güle kullan iyi günlerde :). Bilekliğe bayıldım. Sevgilerimle ❤💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe daha güzelleri senin olsun canımmm

      Sil
  3. Güle güle kullan hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullanın ,hediyeleşmek heyecanlı bir olay.Ne alıcam , ne aldılar falan derken aynı zamanda eğlenceli oluyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hediyeleşmek çok keyifli:)))

    YanıtlaSil
  6. Ben sadece kızımdan hediye aldım bu sene :)

    YanıtlaSil
  7. Bu konuda sayfalar dolusu yazabilirim :) Hatırlanmak da, hatırlamak kadar güzel, evet.

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de çok güzel. Güle güle kullanın.. Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  9. Hediye tadında, olsun en başta sana hayat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy canım benimmm
      Hayatın bana sunduğu en güzel hediyelerden biri de sizsinizz 😘❤❤

      Sil
  10. Alanın da vereceklerin de hep olsun canım güzelliklerin hep seninle olsun.

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullanmanız dileğiyle hocam begenmenize çok sevindim =)

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullanmanız dileğiyle hocam begenmenize çok sevindim =)

    YanıtlaSil
  13. ne kadar güzel insanın hatırlanması

    YanıtlaSil
  14. Güle güle iyi günlerde kullanın hediyelerinizi... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Her biri çok güzel. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  16. Vermeyi de almayi da çok severim 😊

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris