18 Ocak 2017 Çarşamba

Aradığınız Tigris'e Ulaşılamıyor

Hanımlar Beyler,
Aradığınız Tigris'e bugün de ulaşılamıyor. 
Hani günde üç dört sefer bloğa gelip de bugün de yayın yapmamış diye bakıyorsunuz ya. Yok kaç gündür mecali yok. Hasta o hasta. Solunum yolları enfeksiyonu Tigris'i esir almış yatağa bağlamış durumda. 
Okula da gitmiyor raporlu. Görülmemiş duyulmamış bir şey Tigris raporlu. 
Neyse güzelce ilaçlarını içip dinlendi mi bir şeyciği kalmaz kalmaz . 
Miniklerimin geçmiş olsun çiçeğini şu kenarcığa bırakıp kaçtım
Geçmiş olsun çiçeğim

42 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Bu mevsim fena çarptı. Çabucak toparlanırsınız umarım.

    YanıtlaSil
  2. canım dikkat et kendine... bize lazımsınnnn ...

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun canım dikkat et kendine

    YanıtlaSil
  4. Küçüklerin geçmiş olsun çiçeği mutlaka iyi gelecektir.
    Geçmiş olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt beni ayakta tutan onların varlığı

      Sil
  5. Geçmiş olsun, çiçek çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim miniklerimin elinden çıkan herşey ayrı bir güzel

      Sil
  6. Geçmiş olsun. Kimi görsem grip. Çok hırpalayan bir hastalık şu grip...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma şekercim beni bile tuş etti yıllardır bu kadar ağır hasta olmamıştım

      Sil
  7. Geçmiş olsun ablacığım ❤️💐

    YanıtlaSil
  8. Küçüklerin büyük sevgisiyle gelen çiçek sizi çarçabuk iyileştirecektir:)))

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun Rabbım Şifalar versin inşallah Sevgiler ....

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun. Sanırım salgın var kimle konuşsam hasta...
    İyi geceler, iyi dinlenmeler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sorma sorma miniklerimin hepsi hastaydı beni de yatırdı sonunda bu illet

      Sil
  11. Geçmiş olsun. Dikkat et kendine Tigris.. :( Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Dikkat de etsem mikroplar etrafımda kol geziyor

      Sil
    2. Canımsınızz 😘😘

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun Tigris. Dikkat et kendine. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede iyileşirsiniz. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım şimdi biraz daha iyiyim

      Sil
  15. Canımm Tigrisimmm çok çok geçmiş olsun 😔. Şimdi nasılsın daha iyisindir inşallah 😟. Bu mevsim hastalıkları mahvediyor bizi. İyi bak kendine canım benim çarçabuk iyi ol çarçabuk miniklerine kavuş 😍. Kocaman sevgimle kucaklıyorum seni 😊😙💕❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehrammm şimdi daha iyiyim . Uzun yıllardır bu kadar ağır hasta olmamıştım
      Tatil imdadıma yetişti

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris