15 Ocak 2017 Pazar

#EviniCafeyeÇevir

#EviniCafeyeÇevir


Burası Cafe'ydi evim de cafe olmazsa, olmazdı ki.
Önce başlığın güzelliği beni benden aldı.
Sonra kargo yolu bekler oldum. Bir hafta ,on gün , ne gelen var ne giden.
İyice meraklandım.
Tam işlerin yoğun olduğu bir gün tamamen aklımdan çıkmıştı bu sevimli paket.
Ah o da ne " Hocanım kargonuz var "sesiyle nasıl koştum merdivenlere.
Meraklı bakışlar içinde paketi, binbir güçlükle açtım. Nasıl güzel bir kese içinden yayılan o kokuyu tarif edemem ki .
Bir de sıcak suyla buluştuğunda damakta bıraktığı lezzet of ki ne offf .
Siz hala denemediniz mi? #EviniCafeyeÇevir
Teşekkürler Fikrimühim teşekkürler Nescafe

17 yorum:

  1. Afiyet olsun, bende aldım kahvelerimi, beyaz çikolatalı halinin tadı geçekten çok lezzetli olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. White chocolate mocca bizim evinde favorisi.gerçekten çok başarılı olmuş

    YanıtlaSil
  3. afiye olsun, bende fikri mühim üyesiyim ama daha gelen giden olmadı:(((

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel köpürmüş öyle tigrisimm benim ki böyle köpürmedi fincan büyük geldi sanki 😀😀❤.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe fotograf çekecem diye kahvenin keyfini de yapamadım ki 🙈🙈🙈

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris