9 Ocak 2017 Pazartesi

Anılar Anektodlar

Anılar Anektodlar

Merhaba dostlar
Bugün gelirken elim boş gelmedim, size bir kitap getirdim.
Bir eğitimcinin 39 yıllık meslek hayatından ve yaşantısından edindiği engin tecrübelerden yola çıkarak yazdığı anılar ve anektodlardan oluşan kitabı,her öğretmenin  okuması gerektiğine inanıyorum ve herkese de tavsiye ediyorum.
Bu kitabın benim için en önemli  ve en özel yeri, içinde bende de iki sayfa yazı olması.
Bir eğitimcinin hayatından anılar ve anektodların yer verildiği kitap, Aralık 2016'da çıktı.
Diyeceksiniz ki Tigris sen ne arıyorsun o kitapta ? Kitabın sahibi son bölümde , yakın çevresi ve çocuklarının da anılarına yer vermiş.
Eee o eğitimcinin  biricik kızı olarak ben de yazdım canım babamla ilgili anılarımı.
Evet evet, yanlış duymadınız babam ikinci kitabını da çıkardı.
Birinci kitabında memleketini doğduğu büyüdüğü toprakları anlatan babam ikinci kitabında eğitimci kimliği ile karşımıza çıktı.
Herkesin okuyup kendine pay çıkarabileceği çok akıcı bir kitap oldu. Anektodlardan kıssadan hisseler   alırken , öğrencilerin anılarında Hababam Sınıfı'ndan  bir kesit izler gibi yüzünüzde gülümseme eksik olmuyor. Ya da hayatına dokunduğu bir öğrencinin başarıları karşısında gözleriniz dolu dolu okuyorsunuz her bir satırı.
Bunu babam olduğu için söylemiyorum, her ne kadar objektif olmak zor olsa da  ben de okuyanların sözlerini aktarıyorum.



Kitabın Adı : Anılar Anektodlar.
Yazarı: Mustafa Sürücü
Sayfa sayısı :302
Yayın evi : Dorlion Yayınları


 Not: Babam her geçen gün daha iyi oluyor hele bu kitaptan sonra yaşama daha bir sıkı tutunur oldu. Üçüncü kitabını da çıkaracak daha çok işimiz var çokkkk. Sevgiyle

Not 2 : kitabı temin etmek isteyen dostlarım 
tigrisdriver@gmail.com 
adresinden bana ulaşabilirsiniz 

34 yorum:

  1. Tebrikler. Hayırlı uğurlu olsun :)
    İlk kitabın ismini de paylaşabilirmisiniz? Bakmak isterim.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim babam da teşekkürlerini iletmemi söyledi
      http://www.insancilkitap.com/kitap/tarihi-yasami-ve-folkloru-ile-yukarisogut-mustafa-surucu-72709 İlk kitabını buradan inceleyebilirsiniz

      Sil
  2. Bir insanın babasının kitap yazması ne güzel bir duygudur kesin, darısı bizim babamıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bir duygu
      Aminnnnn 🙏🏻🙏🏻

      Sil
  3. Köşeye not alıyorum..Nasıl temin edebileceğimiz konusunda bilgi verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah memnuniyetle
      tigrisdriver@gmail.com
      adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz

      Sil
    2. Iletişime geçiyorum hemen :)

      Sil
  4. Bir babaya sahip olmak o kadar güzelken birde bu babanın yazar olması... Şanslısın Tigris, umarım daha nice satırda birlikte olursunuz. Umarım bir gün bu önemli hatıraları okumak nasip olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok şanslıyım .
      Kitabı temin etmek isterseniz gönderebilirim

      Sil
  5. tebrikler,
    sizin adınıza da ne mutlu...
    allah 3. 4. kitaplarını okumayı nasip etsin.
    Bir meslekdaş olarak hemen listeme ekledim kitabı...
    sevgiler...

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir ailesiniz siz böyle.
    Tebrikler.

    YanıtlaSil
  7. Aa tebrik ederim canim. Babaciginin iyilesmesine de sevindim 😊

    YanıtlaSil
  8. Mustafa Amca'nın daha iyi olmasına sevindim.. Hele bu kitap haberleri harika gerçekten. Ve evlat Tigris açısından bakınca da muhteşem bir duygu olmalı bu.. Babasının hem iyileiştiğini görmek, hem de geleceğe bir iz bırakmasına tanık olmak... Tebrik ederim. Umarım 2017 ailenize başladığı gibi hep iyilikler, güzellikler getirerek devam eder.
    Kitapların notunu aldım. "Anılar Anektodlar"a da bir site de rastladım. İlk fırsatta temin edip Mustafa Öğretmen'in dünyasına ulamak istiyorum..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili uğurummmm güzel dilekleriniz beni ve babamı çok mutlu etti . Yorumları ona okuyorum çok seviniyor.
      Çok çok teşekkür ederim

      Sil
  9. Tigrisim senin kadar içten bir dostunda elleri öpülesi bir babası olur :) Merak ettim doğrusu :) Babana tebriklerimi sunuyorum,sevgilerimle canım Tigrisim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmm , babam da selamlarını iletiyor.
      Prensesleri öpüyorumm 😘😘

      Sil
  10. Tigrisimm hayırlı uğurlu olsun 2. Kitabınız ve bol okuyuculu olsun inşallah :). 2. Kitapta senin de yer alman ne güzel. Babanın her geçen gün sağlığına kavuşmasına çok sevindim canım benim. İnşallah her geçen gün daha da iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehrammmm dualarınızla her geçen gün babam daha iyiye gidiyor.
      Kitapta olmak çok güzel

      Sil
  11. Tebrik ediyorum, hayırlı uğurlu olsun.. Güçlü bir eğitimcinin güzel anılarını bizlerle yani öğretmen adaylarıyla paylaşması ne kadar heyecan verici.. umarım bizlerde böyle anlatacak güzel anılar biriktirebiliriz... babanızın iyi olması da ayrı bir güzel haber.. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle 39 yıl bu mesleğe gönül vermiş bir insanın birikimleri paha biçilemeyecek değerde

      Sil
  12. Ne değerli bir emanet ;
    Koruyup kollamak çok zor aman dikkat et arkadaşım,iyi sakla senin gibi değerli öğretmen arkadaşima çok yakışan bir hatıra,anlat anlat.
    Dağıt dağıtabildiğin kadar ki herkes faydalansın.
    Sana ulaşacağım en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınızzzzz , ama kimse okumaya gerekli önemi vermiyor

      Sil
  13. ne yazık ki öyle ; okumayı bırak düşünmeye bile gerek duymuyor.
    Güdüleri ile yaşamayı tercih ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh öğretmenim ne olacak bu halimiz bilmem

      Sil
  14. Güzel blogunuzu yeni keşfettim ama artık takipteyim, bize de bekleriz...

    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz ben de hemen geliyorum

      Sil
  15. Yaa ne güzel birsey bu... Kesinlikle okumak isterdim bu kitabi. Instagramda bazi satirlarini paylasmistin ve ben cok sevmistim. TR'ye gittigimde kesinlikle bakicam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CAnımmm teşekkür ederim Türkiye de sana bu kitabı temin edecepim

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris