1 Ocak 2017 Pazar

Cafe 4 Yaşında

Cafe Tigris 4 Yaşında

2013 yılının 1 Ocak'ı yine böyle bir pazar gününe denk gelmişti. Yılbaşı gecesi yorgunluğuyla uyandığım sıkıcı pazar günü ,önceden de aklımdan geçirdiğim ama bir türlü uygulamaya koyulamadığım , "Neden benim de bir bloğum olmasın?" kararıyla yola çıktım.
Hayatımın güncesi olan Cafem kah mutlu kah hüzünlü anlarıma tanıklık etti. Geçen sene 260 olan dostum bugün itibariyle tam tamına 537 oldu.
Bir yıla neler sığdırdı bu cafe ah bir bilseniz, bir yazıda  gözyaşı döktünüz ve bir şiir yüzünüzde tebessüm oluşturdu. Belki de bir resim karesinde kaybettiğiniz bir anıyı buldunuz.
 Bunun yanında,2016 yılı cafemin tam bir tadilat yılı oldu diyebilirim. Önce teması canım kardeşim Tufan'ın kendi isteği ve çabasıyla hiçbir karşılık beklemeden , yeni şekline kavuştu.  Arkasından " Ablam senin bloğun en güzeline layık neden web siten olmasın " diyerek tekrar  kolları sıvayan Tufan, www.cafetigris.com adresiyle cafe için elinden gelenin fazlasını yaptı ve hala da yapmakta.
Tufan bugün burdaysam senin gayretlerin sayesindedir , sana çok teşekkür ederim.
Umuyorum ki her geçen yıl dostlarımın kat be kat arttığı; umutlarım, mutluluk ve hüzünlerimi paylaştığım Cafe Tigris uzun yıllar burada olacak, sevgiyle
Doğum günün kutlu olsun Cafe Tigris

45 yorum:

  1. Daha nice blog yıl dönümleri kutlamaya :)

    YanıtlaSil
  2. Nice nice yıllara inşallah:) Ne iyi yapmışsınız da açmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canım çok çok teşekkür ederimmm 🙈🙈

      Sil
  3. Rabbim gönlüne göre verir İnşallah Tigris. Nice güzel senelerin ve dostlukların olsun İnşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻

      Sil
  4. Nice keyifli yazılara.

    YanıtlaSil
  5. Yeni tanıdım blogunuzu ama uzun yıllar takipte kalarak destek olmak isterim. Başarılarınızın ve yıldönümlerinizin devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz beni çok mutlu ettiniz

      Sil
  6. Tigrisim; daha nice yıllara inşallah :) Sevgilerimle güzelliğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banummmmm canım benim bu yılın en güzel yanıydı seninle tanışmam.
      Prenseslerimi öpüyorum

      Sil
  7. Nice senelere diyeyim bende.. 🐞

    YanıtlaSil
  8. Nice sağlıklı yıllara, nice mutlu yıl dönümlerine:)

    YanıtlaSil
  9. Hep güzel anılar biriktirdiğiniz bir yıl oldun. Hatta blogun nice 4 ü bol senelerini kutlayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhee çok çok teşekkür ederimmmmm ❤️❤️

      Sil
  10. iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  11. nice senelere o zaman :)

    YanıtlaSil
  12. Tufan sana da teşekkür ederiz...
    Tiğris iyi ki doğdun,bebek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınızzzz Cafe sizinle güzel 😘❤❤

      Sil
  13. Tufan,benim bloguma da canı gönülden el attı.Size de nice nice yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapar benim can kardeşim , her ne kadar yanlış anlaşılıp karalanmaya çalışılsa da güneş balçıkla sıvanmaz .
      Gerçi beni de karalamak için canla başla çalışıldı 😉

      Sil
  14. Caniiim nice nice yillara. Seni çok seviyoruz ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy canım Deryammmm ben de seni çok seviyorum kiiii 🙈🙈😘❤😍

      Sil
  15. Tigrisimmm 💕💕. Ben senin bu kafeni o kadar çok seviyorum ki sana nasıl izah edeyim. Seni bana getiren, buluşmamızı sağlayan, kalplerin birleştiği, sanalda olsa gerçek tadı veren 40 yıllık hatırlı kahveleri içtiğimiz kafenin doğum günü kutlu olsun. Değil 4. Yıllar 40. Yıllarımızı kutladığımız gerçek kahvelerimizi karşılıklı yudumladığımız yıllarımız olsun inşallah. Benim bir kız kardeşim yok ama seni tanıdığım ilk günden beri bir kızkardeşim kadar yakın hissettiğimsin. İyi ki buralardasın ve iyi ki benim en yakınımsın ❤. Tufana da çok teşekkür ediyorum sana desteklerinden ötürü. Sen hep buralarda ol uzaklara gitme sakın. Seni çok seviyorum 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh canım Zehram gelmiş
      Seni ve yorumlarını görünce nasıl mutlu oluyorum anlatamammmm
      Bendeki yerin hep özel olacak
      Haaa o kahve de içilecekkkk 😘❤❤🙈🙈

      Sil
  16. Nice yaşlara Cafe Tigris..

    YanıtlaSil
  17. Nice nice yıllar yazman dileğiyle canım benim.Sağlıkla kitap, kahve eşliğinde inş.:) öpüyorum

    YanıtlaSil
  18. Yeni tanıdım sizi. 545.arkadaşınız da ben olayım izninizle :) Nice güzel yaşlara inşallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Yeni tanıdım sizi. 545.arkadaşınız da ben olayım izninizle :) Nice güzel yaşlara inşallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz beni çok mutlu ettiniz sevgiyle ❤❤

      Sil
  20. Blog gazetesinden keşfettim bende ne sıcak ne güzel bir blog burası bundan sonra sıkı takipteyim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdinizzz 😘❤❤

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris