24 Aralık 2016 Cumartesi

Arkadaşlar Yetişemiyorum

Ne güzel şey hatırlamak seni 


 Yetişemiyorum a vallahi dostlar yetişemez oldum.
Ne yayınlarınıza ne yaptığınız yorumlara ye ti şe mi yo rummmm.
Hele blogger değişti değişeli sevemedim bir türlü yayınlarınızı da pek göremez oldum .
Küsmeyin nolur bana .
Unutmadım hiç birinizi.
Tam bir yayın yapayım diyorum ülke gündemine bir bomba düşüyor hem de öyle böyle değil. Gerçekten ölüyor öldürülüyor insanlar . Bütün şevkimi heyecanımı alıp gidiyor .
Canım dostlarım , ihmal ettiklerim ,unuttuğumu sandığınız güzel dostlarım .
Güzel haberleriniz gelsin hep sevgiyle .
Bir kahve ,bir dize ,bir de battaniyemi bıraktım sevgilerimle sarıp sarmalayarak. Şimdilik kalın sağlıcakla 

27 yorum:

  1. Kuşatıldığımız koşullar farklı değil. Zaman yok, haberler iç açıcı değil.Güya medeni çağlardayız.

    Dert değil.Kahve mi? :))))

    YanıtlaSil
  2. Hayata yetişmek güç oldu artık. yetişebildiğimiz kadar yaşıyoruz...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben en çok o kısacık dizeyi sevdim. Yeter ki unutmayalım.
    Ben de sessiz sedasız yetişememekten şikayet ediyordum.
    Bir arkadaşa yorum yazarken bakıyorum ikinci yayın yayınlanıyor.Kahve dostluğunda, şiir sıcaklığında günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim neyseki
      Güzellikler bizimle olsun sevgiyle

      Sil
  4. Ben de yetişemiyorum kimi arkadaşımın hızına:) blogger'ın yeni şekli felaket kötü:( Sen de sağlıcakla kal. :)

    YanıtlaSil
  5. Bende yetişemeyenlerdenim.. Geç olsun güç olmasın diyelim. Her şeyin başı sağlık.. Hep beraber güzel günlerimiz olsun^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetişemeyenler birliğine hoşgeldinizzzzz 😉

      Sil
  6. Merhabalar.
    Biri bana sordu: "Vakit geçirebiliyor musun?" Ben de dedim: "Uyumaya bile vakit bulamıyorum." Tekrar sordu: "Ne iş yapıyorsun?" Ben de dedim: "Hiç bir iş de yapmıyorum." Cevap verdi: "Doğru söylüyorsun" Biz emeklilerin durumu aynen böyle.

    Gerçekten, hele de büyük şehirde ikamet ediyorsanız, hiç bir şeye yetişemezsiniz. Maalesef dediğiniz gibi, okuma ve yazma şevkimiz kırıldı. "Şehit var" haberini alınca kül gibi yığılıp kalıyoruz. Yüce Allah silah altında bulunan tüm askerimizin ve polisimizin yar ve yardımcısı olsun.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Recep Bey
      Noluyor böyle anlamıyorum artık
      Herşey güzel olsun artık

      Sil
    2. Merhabalar.
      Her şeyin güzel olması için elimizden geleni yapıyoruz. "Vermeyince Mabut, neylesin Mahmut" diye bir Osmanlı dönemi hikayemiz var. Kendi kendime soruyorum, acaba durumumuz bu hikayede anlatılanlara mı benziyor diye düşünmekten de kendimi alamıyorum.
      Selam ve dualarımla.

      Sil
    3. Bence aklımızı başımıza toplama zamanı

      Sil
  7. Ahh maalesef.. Durumumuzun özeti olmuş bu yazı. Gönüllerimiz bir, kalbimiz bir ya... İnşallah daha güzel günler gelecek. İnşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım uğurum gelmiş 😘😘
      Kalplerimiz herzaman bir ❤️❤️❤️

      Sil
  8. Bende uzun zamandır hem kendimde hem de diğer blogger arkadaşlarımda bunu görüyorum. Geçen seneye göre bu sene daha az içerik üretiyoruz. Toplum olarak zaten mutsuzuz. Ama dirayetli de olmamız gerek. İnşallah bir an önce kendimize gelmeyi başarabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşanan kötü günlerin etkileri maalesef ki
      Yeni yıl huzur ve sağlık getirsin

      Sil
  9. Merhaba,

    Hepimiz sağlıcakla kalalım; gerisi zaman içinde olur nasıl olsa... Blogger ara yüzünün değişmesi bence de pek hoş olmadı; sanki önceden daha kullanışlıydı.

    Güzel günler diliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo kimler gelmişş cafenin en naif konuğu hoşgelmiş , gelirken de herzamanki gibi eli boş gelmemiş kocamanbir merhabayı gülümsemeleriyle beraber getirmiş .
      Mutlu günler sevgili Engin Ergin

      Sil
  10. bu günlerde ne yazmak istiyor insan, ne de yazılmak :/

    YanıtlaSil
  11. Kizmayiz sana canim benim. Bu aralar ben de çok yogunum blog yorum yanitlama ve yazma islerim aksadi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deryacımmm seni özlemişim uzun zamandır konuşamıyoruz

      Sil
  12. Kahve bahane muhabbet şahaneydi,yine de.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Kahve bahane muhabbet şahaneydi,yine de.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo kim gelmiş beni mutlu etmiş 😘❤❤❤

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris