30 Aralık 2016 Cuma

Giderayak 2016

2016 gidiyor

Avareliğin doruklarında geçen bir günün ardından akşam karanlığına kavuşmakta.
Bembeyaz buz tutmuş sokaklar ,en az yüreğim kadar kırılgan ,bastığım her yer.
İnsanlar, insancıklar hepsi ayrı telaş içinde karın müsade ettiği hızda yollarına devam edenler, mağaza vitrinlerinde silüetlerini unutanlar.
Soğuk içime içime işliyor. Bir kaç yeni umut satın alıyorum , sahte mutluluklar mağazasından.
Karlar düşüyor saçlarıma ,yüzüme bütün bir yılın soğukluğunu hissettirircesine.
Sahi nasıl geçti koca bir sene ? Kah birbirine benzeyen günler sarıla sarıla koca bir yumak oldu . Kah yeni heyecanlarla doğdu güneş.
Ama sıkıntılıydı koca yıl  hem de çokkk.
Yine de güzel güzel uğurlamak gerek seni . Ne de olsa misafirsin, başımın üstündesin.
2016 yaşattığın bütün güzelliklere teşekkür ederim ve de verdiğin acılar sıkıntılar için de şükrederim .
Şöyle gel yamacıma yamacıma, seninle halleşelim. Gece uzun, dertleşelim , helalleşelim. Son günümüz , son gecemiz sabaha kadar ödeyelim hesabımızı.
Aldırma soğuğa, bu gece benden bütün sıcak ikramlar . Yüreğimde kabuk bağlamış sevgiler eşliğinde . Anlat bana verdiklerini ve elimden aldıklarını z raporunu sun bu gece.
Sen, ben ve bir de kar olsun gecenin en ıssız saatinde.
Hani benim yılım olacaktın, neydi hesaplarındaki son dakika değişikliğinin sebebi?
Sevgimi de hapsettin çok uzaklarda çarpan bir kalbe.
Bu gece misafirimsin sayılı zamanın var, hadi durma sonun en güzel anlarını yaşat bana ve öyle git.
Arkandan kötü konuşan çok olacak .Bir ben diyeyim işte bu 2016'dan beklediğim.  Öyle bir iz bırak ki gittiğine değsin.
Yap bi güzellik ve öyle git 2016


18 yorum:

  1. Güzel bir yazı misafirine iyi bak.İyi yıllar.

    YanıtlaSil
  2. Amin canim. Çok mutlu bir yil olsun 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun şekercim olsunnnn 😘😍😍❤️❤️

      Sil
  3. O Antep fıstığını gördükten sonra sanmam, gitmez 2016. En azından bitirene kadar yani. İyi yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha ☺️☺️ Alemsin Kurall
      2016'yla ortak mı çalışıyorsunuz anlamadım 😝😝

      Sil
  4. Bitanem; kalemine sağlık :) Tigrisim ailenle,sevdiklerinle birlikte mutlu,sağlıklı,neşe dolu bir 2017 diliyorum :) Güzelliğim seviliyorsun :) 2016 yılının en güzel yanı senin gibi kalbi pamuk bir dost edinmek oldu,kucak dolusu sevgiler,mis kokulu öpücükler gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmmmm
      Daha nice yıllara hep birlikte erişelimmmm
      Prenseslerimi çok çok öpüyorum
      😘😍❤️

      Sil
  5. Tigrisimmm umut ve mutluluk satın al ama sahte olmasın mutluluk dükkanı. Sahici olsun en gerçeğinden. Çok güzel anlatmışsın, çok güzel yolcu ediyorsun 2016 yı. Ne güzel bir kalbin var senin iyi ki tanımışım seni iyi ki karşıma çıkmışsın. Tüm olumsuzluklarına rağmen 2016 yı hala iyi dileklerle göndermek de senin gibi güzel bir yüreğe yakışır. 2016 canımı çok acıttı benim ama işte yaptığı en güzel şey seni karşıma çıkarmak oldu. Sana koskocaman mutlulukların, en sahici sevgilerin, kaybolmayacak umutların olduğu bir 2017 diliyorum. Mutluluğu en çok hakedenlerden biri olarak hep mutlu ol, hep gül. En samimi ve en kocaman sevgilerimi bırakıyorum ve sana çok güzel bir yıl diliyorum ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehrammmmm 2016 bana da senin gibi değerli bir dost kazandırdığı için çok mutluyum
      sağlık ve mutluluk dolu güzel günlere erişelim hep birlikte
      Seni çok seviyorummmm 😘😘😘
      Kıskananlar çatlasın 😉

      Sil
  6. İyi seneler.
    2017nin hayallerinizi size getirmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yıllar 😊 2017 de herkesin sağlıklı, mutlu olduğu, ülkemizde barışın sağlandığı bir yıl olmasını diliyorum. 🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnn umuyorum bu yıl hepimize huzur ve mutluluk getirir

      Sil
  8. Kalbinde kıymetini bilmeyenlere yer yok,unut gitsin demiş,ya.
    2017'de sana suoriz hediye gödereceğini,kulağıma fısıldadı ,
    sana söylediğimi kimseye söyleme emi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe tamam aramızda sırr çok heyecanlandım 🙈🙈😘❤

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris