29 Aralık 2016 Perşembe

Bana Özel


Sessiz ve sakin bir güne bembeyaz bir merhaba ile uyanmak çok güzeldi.
Aylardır bu kadar huzurlu uyumamıştım.
Günü kendi istediğim şekilde kullanabilme özgürlüğü var ya hiçbir şeye değişemem.
Çayın buğusunu derin derin solumak, fazladan ve acele etmeden iki bardak daha içebilmek.
Ahhh dostlar, dostlarım...
Çalışanlar iyi bilirler evlerine olan özlemi. Ben de pencere önünde sıcacık evimde beyaz düşlerde kayboldum an be an.
Meğer kendimle kalmayı, benimle olmayı çok özlemişim.
Evcilik oynar gibi kahvelerin en güzelini sundum içimdeki  kıpır kıpır çocuğa.
Kurabiyeler yaptım süslü kurdeleli paketlerde, yarına hazırladım heyecanlı sevinçlerimi.
Beyazdı bembeyazdı bütün hayallerim ve son kalan ümidim .
Yarına mı ? bilinmez şeker pembesi ,buz mavisi olur bütün heveslerim .

24 yorum:

  1. Darısı İstanbul un başına, aynı beklentilerdeyim. Karla bir kucaklaşmak onun sessiziğine dertleşmek istiyorum. Çocuklarla da deli gibi oynamak. Pötibör gözüme takıldı, çaya daldırıp yemenin tadı. Afiyet olsun size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyor eli kulağı da
      Ah çay da var pettitbeure de hadi gelin 😉

      Sil
  2. Afiyet olsun Tigrisçim. Sanirim belirli bir yastan sonra insan daha bir evcimen oluyor. Ben de yillarca çalistim severek ama su an da evde olmaktan çok mutluyum.

    YanıtlaSil
  3. Az önce kar yağmaya başladı. İzlemeye başladım ama yağmura döndü :( Kar yağsın artık. Bembeyaz olsun sokaklar. Sanki hiç kirlenmemiş gibi... Afiyet olsun ablam ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canımcımmmm
      Size de gelecek heryer bembeyaz olacak

      Sil
  4. Ohhh afiyet olsun.. ınsanın kendını dınlemesi ne guzel birşey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kendimle zaman geçirmeyeli epey olmuş

      Sil
  5. Ah ne güzel bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı yarın ☺️☺️
      Yarın da tatilmiş çünküüüüü

      Sil
  6. Şiir gibi bir yazı. Kısa, öz ve etkileyici. İnsanın kendisiyel buluşması. Huzuru ve mutluluğu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , yorumunuz da beni çok mutlu etti

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkası yarınnnn 🙈🙈😍😍

      Sil
  8. Bazen mutlu olmak ne denli kolay olabiliyor değil mi? Daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok teşekkür ederim
      Mutluluk rüzgarları sizi de sarsın

      Sil
  9. Huzurlu günlerin, huzurlu uykuların daha çok olması dileğiyle... Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  10. IG'e görmüstüm, ne güzel kar yagmis oralara... Insallah az da olsa buraya da yagar yakinda. Ama cok da olmasin, cok karda korkuyorum trafige cikmaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağdı şekercim yağdı heryer buz valla ben de korkuyorummm 🙈🙈

      Sil
  11. Bebeklerimi alıp geliyorum dur bekle...
    Tek başına içme....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim hem de çok mutlu olurum kiiii 😘❤❤

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris