15 Aralık 2016 Perşembe

Parçalanmış Gülüşler


Merhaba Dostlar
Bundan birkaç ay önce bir mim görevim sırasında kitaplarla olan dostluğumun listesini çıkarmıştım.
Mim görevimi instagramda paylaştığımda @atlarafısıldayanadam dan bir mesaj aldım. Dostlarının arasında neden Parçalanmış Gülüşler yok diye.
O an öyle utandım ki anlatamam. Ve hemen kitabı almak için aramaya koyuldum. Burada bulamadığım için internetten sipariş verdim. Sonunda elime ulaştı ulaşmasına . Ama sanki dostumla köşe kapmaca oynuyorduk. Kitabı bir türlü okuma fırsatım olmuyordu. Olamıyordu.
Bir gün  kitabın kapağını aralayıverdim. Sevdiğim , her karesinde defalarca gezindiğim "Yeditepe İstanbul "dizisinden kesitlerler beni karşıladı. Ve kendimi bir dizi hikayenin içinde buluverdim. En çok da gülüşleri yaralı, feleğe ayakkabılarını ters giydirmiş insanların , ruha  dokunuşlarına   iç çekişlerim ortak oldu. 
Yiğit Pek argonun en dibinden bir kelime ile sizi karşılarken, bir bakmışsınız ki edebiyatı yemiş yutmuş insanın ağzından dökülen cümlelerde rotasını çizer olmuş parçalanmış gülüşlerin sahibi. 
 Parçalanmış Gülüşler neden sizin de de dostunuz olmasın?
   Kitabın adı: PARÇALANMIŞ GÜLÜŞLER
   Kitabın Yazarı: TOLGA YAZICI
   Yayınevi: SİYAH BEYAZ
    Sayfası: 300

17 yorum:

  1. Güzelmiş. Yedi tepe İstanbul dizisini çok keyifle izlemiştik tekrarı olsa yine izlenir eminim.
    sevgiler kuzum öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Ben diziyi de bilmiyorum. Insallah bir gün okurum.

    YanıtlaSil
  3. ay yeditepe yaa :DD

    ya bi de ben blogumda yılın kitabı etkinliği başlattım sen de yorum yapersan sevinirim mutlu olurum :))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Yeditepe İstanbul'un ismini çokça duymuşluğum var lakin izleme fırsatım olmamıştı. Kitabın yorumu hoş sıcacık içine alan bir kitap gibi algıladım. Okunası yani...

    YanıtlaSil
  5. Hemen uyarı mı geldi :D ahah :) Tatlı bir tanıtım olmuşşş...

    YanıtlaSil
  6. Diziyi izlemedim. Kitabı ise merak ettim , alıp okuyacağım ;))

    YanıtlaSil
  7. Diziyi izlemedim. Kitabı ise merak ettim , alıp okuyacağım ;))

    YanıtlaSil
  8. Diziyi izlemedim. Kitabı ise merak ettim , alıp okuyacağım ;))

    YanıtlaSil
  9. Kaleminize sağlık. Sizin kaleminizden kitabın bir özetini istesem çok mu şey istemiş olurum. (okuyucu sırıtıyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazara sözüm var 😉 Kitabı alıp okumanız lazım

      Sil
  10. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris