20 Aralık 2016 Salı

Bir Öykü Okudum

Merhaba dostlar
epeydir meleklerimden haber vermiyordum. Yeni miniklerimle oluşan sevgi bağlarımızın yoğunluğundan onları anlatmaya fırsat vermedi bir türlü.
Bir gün etkinlik sırasında baktım ki stajyer öğrencimiz de dahil olmak üzere hepsi kendinden geçmiş her hareketimle adeta hipnotize olmuşlar benim ağzımdan çıkan her kelimeye kulak kesilir olmuşlar.
O an bana bir gülme geldi kendimi zor tuttum.  Düşünsenize  yirmi çift göz  sizi büyük bir keyifle hapsetmiş .
Ne mi yapıyordum? Öykü okuyordum sadece. Kendimi nasıl kaptırdıysam artık.
Etkinlik sonunda "bi daha öğretmenim , bi daha bi daha "sözleri kulaklarımda çınladı.
Stajyer öğrencimizin de " öğretmenim siz öyküyü okumuyor , yaşıyor ve yaşatıyorsunuz "sözünden ve bulunduğum çevredeki ailelerin çocuklarına kitap okumadıklarını göz önünde bulundurarak öykünün videosunu yaptım . Annelere de mesaj gönderdim . " Bu gece miniklerim bu öyküyle uyusunlar " diye.
Benim miniklerime ve her yaştan miniklere  sevgiyle.
                                                                                Tigris
                                                                             20.12.2016
         


22 yorum:

  1. Hiç abartısız söylüyorum harika okumuşsun bayıldım bayıldım.

    bende eğer bir okuma yapıyorsam oradaki hissettiğim duyguyu etrafımdakilere yansıtmayı sevenlerdenim .

    hissederek okumuşsun teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy canım benim çok teşekkür ederim çok çok mutlu oldum 🙈🙈❤️❤️

      Sil
  2. Ne kadar güzel yorumlamışsınız hikayeyi...Ağzınıza sağlık...
    Sizi + ekledim.
    Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. masal dinlemek her yaş için güzel galiba:))

    YanıtlaSil
  4. Güzel hissettirdi yaa çocuk olmak varmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim içimizdeki çocuk hep yaşasın 😉❤️

      Sil
  5. Ağzınıza sağlık bende sınıf öğretmeniyim. Bir noktadan sonra çocuklaştığımız öğrencilerle oyun oynadığımız neşemizi asla kaybetmeyiz umarım :) Merhabalar bu arada takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz öğretmenim 😉
      Geliyorum hemen

      Sil
  6. Sesiniz ne kadar hoş ve keyifli. Ağzınıza sağlık. Baştan sona keyifle dinledim. Minikleriniz ne kadar şanslı :)

    YanıtlaSil
  7. Tigrisim harikasın sen bebeğim :)) Keyifle dinledim :)))

    YanıtlaSil
  8. Harikasın arkadaşım...
    Senin öykülerin hiç bitmesin okumaya devam et.
    Öykülerin içinde ki sevgiler hep gerçek olsun.

    YanıtlaSil
  9. Tigrisçim sesin o kadar tatli ve huzur verici ki tabii minikler sever.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama beni utandırmayınn 🙈🙈🙈❤️❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris