28 Aralık 2016 Çarşamba

KAR'a...


Usul usul yağıyordun ya günlerdir.
Üşenmeden her sabah seriyordun bembeyaz çarşafını.
 Çoluk çocuk ayaklanıp da üstünde tepinince güneş yetişiyordu da silip süpürüyordu bütün kiri pası.
Sen yine geceden hazırlanıyordun sabahın en beyaz umutlarına.
Bu gün de usul usul başladın sonra ne oldu da  birden celallendin ,akşamın karanlığını apak yapıverdin .
Ne iyi ettin,  ne iyi ettin de geldin bu sefer kalın serdin pamuktan yorganını.
Ses soluk kesildi sokaklarda , ışıklar bir bir yandı ve yine sessizce bir bir söner oldu.Bir kedi ,bir sen ve ıssız sokaklar sabahın en beyazına gebe.
Ben mi ? Yarın evdeyim  pencere önünde  tahta iskemlede olacağım bütün gün ve hatta gece .
Kahveyi yalnız içemem bilirsin sözleştiğimiz gibi usul usul gel, gel emi.
Kar'a

28 yorum:

  1. Ne keyifli bir yazı olmuş. :)
    Benzer duygularla izledim bir süre. Tertemiz örttü bütün isi pası.
    Buzlanma olmasa keşke. Ben çok düşerim. Çok da gülerim sonra halime O.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz .
      Ahhh siz düşmeyin amaaaaa

      Sil
    2. Hosbuldum, keyifle geldim,cok sevdim.
      Ama ben duserim yaa, sakarim ben <3

      Sil
  2. Ankara'ya da güzel yağdı, çok hoş manzara, sen de güzel anlatmışsın kalemine sağlık. Tek üzüldüğüm yanı kediler:( bu soğuk ve karda yürümeleri, yiyecek bulmaları çok daha zor oluyor:((((

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel anlatmışsın. Karın güzelliği de apayrı.

    YanıtlaSil
  4. Kar bazen böylesi güzellikler yaşatır. Bazen de evsizlere, sahipsiz hayvanlara büyük sıkıntılar yaşatır. Güzel bir yazıydı. Geceden beri Mersin'de yağmur, sel, fırtına hayatı felç etti.
    2016'dan daha güzel bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntı yaşayanların Allah yardımcısı olsun çok zor
      Umuyorum ki 2017 çok güzel bir yıl olsun sevgiyle

      Sil
  5. Bizde kar gormek ıstıyoruz artık:)

    YanıtlaSil
  6. Adanalılar cirit atıyor 'bu yıl kar yağacakmış' diyede. Bu yıl da yağmayacak,bilmiyorlar. (kötü kadın gülüşü)

    YanıtlaSil
  7. Kahveyi yalniz icmek ah ah, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hala yağıyor. Okullar yarın da tatilmiş burada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada yağmıyor ama yarın yine tatil ☺️☺️

      Sil
  9. Ayy ne güzel yazmissin 😍😍😍

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris