7 Aralık 2016 Çarşamba

İçimi Döktüm

Selam millet.
İnsan hayatı çok garip bir tarafta canım dediklerim canın çıksın derken diğer tarafta hayranım olup etrafında  pervane olanlar.  Çok şükür ki sevenlerim çok benim.
İster sanal alemde isterse yaşadığım yerde sevilen sayılan fikirleri önemsenen biri olmak çok güzel.
  Eh Çekemeyenler sizi de kıskançlığınızla başbaşa bırakıyorum. Arkamdan yapın dedikodularınızı ohh namım yürüsün
Benim derdim hep kendimle oldu. Kimsenin tavuğuna kışt demedim . İyi de benim tavuklarımdan ne istersiniz anlamadım ki ? Kuzum sahi nedir benimle alıp veremediğiniz? Beğenmeyen küçük oğluna almasın 
Umrumda olmayan insanlar lütfen artık bana laf sokma çabası içinde olmayın.
Durun kahvemi de alayım şöyle höpürdete höpürdete içeyim de keyfim de yerine gelsin.
İçimi Döktüm
Evetttt nerde kalmıştık
Baaakkk benimle uğraşmayın. Bundan sonra bana laf sokanın  metrobüste burnu kapıya sıkışsın. Keki fırındayken elektrikler kesilsin. Ojesi parmağına bulaşsın, kahvesi taşsın ocağı kirlensin, kitaplarının kenarını fareler kemirsin, yeni aldığı kıyafeti yüksek ısıda ütüleyip yaksın, mutfak halısının üstüne bir kilo zeytinyağı dökülsün, Ruju dişlerine bulaşsın, çocuğu salondaki koltuklara  keçeli kalemlerle sanatsal resimler yapsın, fotograf çekerken telefonunun şarjı bitsin, Üst komşusu gece yarısı matkapla tamirat yapsın, çekilişte kazandığı hediye başka adrese gitsin ,  bunlar şimdilik yeter nasılsa benimle uğraşacak zamanı bulamazsınız  ☺️
Oh içimde kalmıştı sus sus sabret sabret bir yere kadar.
Dedim ya uğraşmayın benimleeeeeee

27 yorum:

  1. Ha haaa :D Ablacığım alemsin vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe napim güzelcim uğraşmasınlar benimle 😝😝

      Sil
  2. Ahhhh keske uğraşmayın dediğimizde gerçekten de ugrasmasalar😂

    YanıtlaSil
  3. ahhh içimizi böyle döksek de rahatlasak bi daha da semtimize uğramasalar ama nerdeee... samimiyetsiz samimiler canımm deyip arkadan canı çıksın diyenler yanındaymış gibi görünüp diş bileyenler... ah daha ne karaktersiz zavallılar hayatımızda... neyse ablacım bitmez ya bunlar hayatımızda... ama o güzel dileklerin umarım bundan sonra uğraşanlara ulaşır ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşır ulaşır ben ah etmeye göreyim o kişi bir daha iflah olmaz

      Sil
  4. Hahaha, öpüyorum seni kocaman :)

    YanıtlaSil
  5. hanım hanım sen önce kendine bak. öle elinde bi fincan kahveyle dolanacağına insanlık adına bugüne kadar ne yaptım diye bi sor kendine. yav sen nasıl bi kadınsın. insanlara böyle şeyler söylenir mi? hangi mantıksıza uyup kendi çapınızda böyle beddua seansları düzenliyorsunuz. :D :D

    YanıtlaSil
  6. Amanınnn beddua dolmuş korktum kaçıyorummmmmm :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beddua değil, içimizdeki tüm kötülükleri evrene yolluyoruz. inşallah evdedir :)

      Sil
    2. Eyyyy evrennnn bak kafamı bozma daha yazacaklarım var idi parmaklarım üşüdü 😝

      Sil
    3. :) kahve içiyormuş

      Sil
  7. Tigrissimmmm seni seviyorum balım ya :)) Gülümsedim okurken:) Rabbim herkesin gönlüne göre versin can dostum. Gönlü güzel insan sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın Banummm işin latifesi o boş ver çekemeyenler düşünsün
      Prenseslerimi öp benim için 😘❤️❤️

      Sil
  8. AMİN ... BENLEDE UĞRAŞMASINLAR AMA :)

    YanıtlaSil
  9. Aman Allahım gözümü korkuttun Tigrisimmm 😱😂. Hele o halıya dökülen bir kilo yağğğğ 😨🙄. Bana bakın bana uğraşmayın Tigrisim'le valla bende evrene kötü mesajlar yollar Eskişehir'in altını üstüne getiririm. Nasıl olsa yeğen de orda 😂😂hahahaha. Ayyy Tigrisimm biz senle hep dost kalalım olurmu :). Hiç bozulmasın aramız seni çok seviyorum ben çünkü 😍😙❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa canım Zehrammmmmm 😘❤️❤️❤️❤️

      Sil
  10. gülerek okudum :) yaratıcı beddualar gerçekten, biz de kızkardeşimle kavgalıyız şu aralar :) burdan ona gelsin :)

    YanıtlaSil
  11. hahaha uğraşmasınlar yoksa burunları metrobüsün kapısına sıkışır ki bunu kimse istemez bence :)

    reklamın iyisi kötüsü olmaz, konuşsunlar tanınırlığınız artar :)

    YanıtlaSil
  12. 😂😂😂😄😄😄 ne yaptilar tigrisçim yine sana.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris