28 Aralık 2018 Cuma

#MİM# 2018

2018'in degerlendirmesi

Sevgili Cafeciler
Reklam arası bitti, geldik ikinci #Mim# görevine 2018 yılının Z raporunu vermeye .
Öncelikle beni bu mime davet eden sevgili Beyaz yakalı bloğunun sahibi Mehmet Bey'e teşekkür ederim. Onun mim yazısını okumak için Buraya buyurun lütfen.
Bu arada aramıza yeni katılan dostlarımızın mim hakkında bilgi sahibi olmaları açısından mim etkinliği nedir nasıl hazırlanır, konusundaki yazım için Tık tık

Gelelim sorularımıza

1- 2018 senin için nasıl geçti?

 2018'in nasıl geçtiğini söylemek kadar zor bir şey yok.
Ocak ayı muhteşemdi. Ama şubat ayı ki benim doğduğum ay her sene çok güzel geçerdi.
Bu sene ve bundan sonraki seneler bendeki izleri çok derin olarak geçecektir.
Çünkü 13 Şubat 2018'de ben babamı kaybettim. Biricik kızını gözünden sakındığı kızını bırakıp gitti. Kolumu kanadımı kırdı da gitti.Kendisini  bu ülkeye mesleğine adayan çok değerli bir eğitimciydi. Ah babacığımmmmm bu çok erkendi çok.

2- Bu yıl yapmak istediğin ama yapamadığın bir şey var mı?

     Bu sene hiçbir şey yapmak gelmedi içimden.
      Daha yeni yeni toparlanıyorum desem yeridir.
       Ama bir kaç gün öncesinde bizlere tanınan alan değişikliği hakkımı kullanmak istedim ve asıl branşım olan çocuk gelişimi öğretmenliğine geçmek için çok ümitlendim. Maalesef ki ilimizde branşımda açık kadro olmadığı için sonuç olumsuz oldu. Bunu yıllardır istiyordum aslında. Gerçi bir yanım da istemiyordu. Bir dönem de olsa Ayşegül vardı, onu bırakıp nasıl giderim diye düşünüyordum. Hayırlısı belki sonraki yıllarda isteğim olur.

3- 2018'i bir tatlıya benzetsen neye benzerdi ?

2018 tatlı olsa  pişmaniye olurdu.  Görünce ağzınızı sulandıran ama ağzınıza attığınızda hemen dağılıp tadını yitiren, üstelik her tarafınıza  yapışıp bulaşan pişmaniyeye benzerdi benim için.





4-Bu yıl en sevindiğin olay nedir ?
Başta da söylemiştim bu sene ocak ayı muhteşemdi benim için. Yurt dışında İsviçre Alpleri'nin sınırındaki Almanya'nın şirin bir kentine yaptığım 10 günlük gezi ve yaz tatilinde ilk görev yaptığım  yer olan Kastamonu'ya  yaptığım ziyaret   yılın beni en çok sevindiren iki  olayıydı.
 Almanya Gezisi  İle ilgili yazım  Burada

5- Bu yıl en çok hangi filmi, diziyi, müziği, kitabı beğendin?


Sinemaya gitmeyeli çok zaman olmuştur. Bu sene bırakın sinemayı işim olmadığı sürece evden dışarı çıkmak istemedim. O yüzden yeni bir fikm izledim desem yalan olur.
Açıkcası ben hiç dizi izlemem yeni diziler için de söyleyeceğim bir şey yok.
Ama bu sene dönüp dönüp Yeditepe İstanbul'u izledim. En çok beğendiklerimden birisi olarak
kalacak bir dizi
Müziğe gelince sanat müziğinden başka müzik pek dinlemem ben. Ama Yılın son günlerine damgasını vuran Ayşegül'le yeniden gündemime oturan Ateşle oynama  günlerce dilime dolandı.

Kitap derseniz işte derim benim en sevdiğim konu.
 Bu sene de çok kitap okudum. Sayısını bilemem şimdi.En çok beğendiğim günlerce beni etkileyen kitap  iki kitap oldu.
Okuduğum sıraya göre birinci kitap Osman Balcıgil'in Afife Jale'si oldu. Bestekar Selahattin Pınar'la olan aşkları bu kitapta beni kendine çeken en büyük etken oldu.
 Bu kitapla ilgili yazdığım yorum için  Afife Jale






İkinci kitap ise Yılmaz Özdil'in Mustafa Kemal'i dir. Ki bu kitap her sene en az bir kere okunmalıdır.  Ve kaç arkadaşıma da hediye olarak bu kitabı aldım.










Keyifle tamamladığım mim görevimin olmazsa olmazı kısmına geldi sıra bakalım günün şanslı isimleri kimler

Bulut Gölgesi
Yaşamdan Yazılar
Bir Yıldızın Hikayesi

Mimlendiniz haberiniz ola











12 yorum:

  1. kıyamam yaaa burnumu sızlattın amaaa. geziler iyiydi amaaa.

    YanıtlaSil
  2. mutlu yılların olsun 2019 senin yılın olsun

    YanıtlaSil
  3. Ben mi? Hay Allah nereden geldi aklınıza ; ))
    Şaka bir yana yıl sonlarında bloğa yazsam da yazmasamda yaparım bu hesaplaşmaları.
    Keşke hep gülümseten sonuçlar çıksa. Olmuyor işte, kuran düzeni böyle kurmuş canım.
    Ben babamı kaybettiğimde 22 yaşındaydım. Ne kadar küçükmüşüm meğer...
    Daha bugün saydım yılları ne çok ve ne uzun olduğuna şaştım yine.

    Bu konularda yazmaya başlayınca duramam. En iyisi keseyim burada.
    A, evet neydi sorular?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet siz ;))
      Hayat öyle acımasız ki.
      Bu sıralar yaşadıklarımdan dolayı neden ben diyorum

      Sil
  4. Babacigin nurlar icinde yatsin. Bu yil senin icin cok cok güzel gecsin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canım benim.
      Gepimiz için çok güzel bir yıl olsun.
      Sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  5. Başın sağolsun. 2019 yılı umarım istediğin gibi geçer. Mim için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Bilirim baba kaybetmeyi, uzun zaman oldu. Başın sağolsun, mekanı cennet olsun. 2019 yılı çok daha güzel bir yıl olsun inşallah. Pişmaniye değil de saray helvası olsun hem de çikolatalı. Kastamonu çekme helva da olabilir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
      Resimdeki de zaten Çekme helva 👍🏻

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris