26 Aralık 2018 Çarşamba

Aradiginiz Tigris'e Bu Siralar Ulasilamiyor

Aradiginiz Tigris'e ulasilamiyor

Selam Dostlarım.
Umarım sizlerde her şey yolundadır.
Benim için pek aynı şeyi söyleyemiyorum.
Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktılar mı desem,
Tigris'in başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi mi desem,
Yoksa buna da şükür mü desem?
En iyisi yazının sonunda siz karar verin benim halime.
Bundan bir 15 gün önce operatör şirketimden bir mesaj geldi. İnternet aboneliğiniz sona ermiştir, diye.
İnternet demek bnim sizlerle olan bağlantım , demek cafem demek ,çocuklar demek , herşeyim demek. Evdeyken sorun yok ama dışarıda ve  okulda mobil internet olmazsa olmazlardan.
Her neyse ben de operatör şirketimin bir bayisine giderek durumu anlattım bana uygun bir tarife önermelerini söyledim.
Ben bekliyorum ki şu tarife olsun, o gün de internete su kadar yemek kadar ihtiyacım var acele de ediyorum.
Görüştüğüm kişi "Abla  sen çok fazla ücret ödüyorsun gel senin numaranı git gel yapalım" dedi.
Nasıl oluyor uş o dedim.
" seni önce başka bir operatöre taşıyacağız, bir kaç gün sonra da seni yeniden opreatörümüze alacağız"
 Peki dedim demesine de ah nerden bilirdim sim kartının beni inim inim inleteceğini.
Neyse 4. Günün sonunda bir mesaj geldi ve ben yeni sim kartını telefona taktım. Bir kaç günlüğüne kullanacağım diye kontörlü hatmış meğerse, ne kimseyi arayabiliyorum, ne mesaj gönderebiliyorum.
Neyseki arayan bana ulaşıyor. Wifi ile idare ettim.
Sonrasında diğer opreratöre taşınma süreci başladı. Telefona mesaj geldi, nasıl sevinçliyim yaşasın artık hattım var en önemlisi mobil internetim var. Hahhhahhaa daha çok sevinirsin sen Tigris.
Kartı taktım, sözüm ona akıllar üstü son modellerden biri olan telefon senin kartını tanımam dedi. Ah o elma varya o elma?  Akıllara bak sen.Kartı çıkardım yeniden taktım, yok, bir daha çıkardım yok. Bir gün bekledim yine yok. Nuh'a eyvallah da  peygamber dememeye yemin mi ettin be mübarek.
Eski hatta baya baya eski kartı takıyorum, kartı tanıyor, kontörlü hattın sim kartını takıyorum,tamam diyor. Ama yeni karta resti çekiyor seni tanımam diyor.
Ben tabi soluğu operatör bayiinde alıyorum.
Diyorum durum böyle böyle. Sim kart bozuk mu diye yenisiyle değiştiriyorlar olmuyor, o da bozuktur diye üçüncü kart takılıyor sonuç yine aynı. Kartı başka tekefona takıyoruz hemn tanıyor ama benim sözüm ona akıllı hafızasından silmiş  bir kere tanımıyor.
Çözüm bulamayınca bana yetkili servisin yolları görünüyor. İçeride tepden bakan bir görevli baaayaaannn  sorunun ne olduğunu anlamadan ilgilenmeye bile tenezzül etmiyor. Ben de o kızgınlıkla çıkıyorum , zaten okula geç kalmışım. Akşam eve gelince internetten araştırıyorum. Bu akıllılarda bu sorun genllikle oluyormuş. Ama söyledikleri çözümlerin hiçbirisi işe yaramadı. Son çare telefonu sıfırladım aklı başına gelsin diye yok yok yok.
Operatörün müşteri hizmetlerini aradım çözüm yok,
Telefonun yetkili servisini aradım yine yok.
Çıldırmak işten değil.
Bugün kar tatilini fırsat bilerek yine  gittim bayiye. Onlar da ne yapacaklarını şaşırdılar. Nasıl yardım etsek derdine düştüler.
Baktık olmuyor,suratsız yetkili servise gitmekten başka çare kalmadı.
Birbirinden ukala süs bebeğini oraya oturtmuşlar bu sefer diğeriyle muhattap olmaya karar verdim. O da diğeri gibi derdimi dinlemedi bile. Sim kart bozuktur dedi çıktı işin içinden .Kendimi zor tutuyorum, bir şey dese basacam yaygarayı.
Bakalım beklemedeyim 7-9 gün arasında sonuç gelirmiş ama yasal süre 21 güncükmüş.
Ölmem ya o kadar bekledim,biraz daha beklerim.
Bu sırada belki biri acır da haline bir telefon alır bana. Hahhahhaa
Neyseki wifiden ulaşıyorum ulaşacağıma. Telefon edecek merak edecek kimsem de yok.
Benim sınavım bekleme uzerine kurulmuş. Bekleyeceğim başka çare yok.
Umarım Tigris'e ulaşılamıyor part 2 durumu olmaz.
Ah Tigris sen misin çocuklara iki de bir "Aradığınız öğretmene şu anda ulaşılamıyor" diyen?
Al sana gerçek oldu. Napim ama onlar da en meşgül olduğum anlarda hep bir  ağızdan öğretmenim öğretmenim diyorlardı.
Hele o Ayşegül var ya o cadı. Telefonda sorun   olduğunu duyunca bana " Tamirciye gönder sen de "dedi. Bir kaç gün sonra telefonun hala kullanım dışı olduğunu duydu " Ben sana tamirciye götür demedim mi ?"   Dediydi de ben dinlemiştim onu.
Bu sıralar sizlere ve buralara fazla uğrayamayabilirim. Siz sık sık gelin ama , arayıp sorun beniiiii
 Not: Telefonla ulaşamayan dostlarım Facebook, instagram, twitter'dan bana ulaşabilirler. Sağ üst köşede adreslerim mevcut.
Uzun lafın kısası bu sıralar aradığınız Tigris'e ulaşılamıyor.






42 yorum:

  1. Ayşegül'ü dinleyecektiniz siz. Kız sizi uyarmış işte =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla uyardı beni. Yarın bana diyecek ben sana demiştim diye 🙈🙈

      Sil
  2. Canım bu opratörler çok fena..Bana da dedi hangi tarifeyi kullanıyorsun ben de dedim " sözünde durmayan tarife" kullanıyorum.Faturalar kabarık geliyor.Hiç sözlerinde durmuyorlar.rızalar kısa sürede giderilmiyor.Benzer sorunları yaşıyoruz...Neyseki geçmiş olsun diyeyim...Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifeyi geçtim, tarife de Allah var yardımcı oldular da telefon ve yetkili servisi yaptı yapacağını
      Mutlu yıllar canım ❤️❤️

      Sil
  3. 25 yıldır kullandığım hat eşimin üzerineydi. Vefatından sonra operatör şirketi Turcell ile yaşadıklarım komedi dizisi olur.
    Resmen irade , sinir testi.. Kısaca " anlıyorum " :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh o yetkili servistekilere nasıl sabrettim ben hala şaşıyorum kendime .

      Sil
  4. Ah bu yetkili servisler insani çileden çıkartıyor ya gerçekten de
    Ama siz siz olun sevgili Ayşegül’ün tavsiyelerini dinleyin
    Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun sevgili Tigris
    Hmmm bu arada bu milli piyango bana 42 yıldır hiç uğramadı ama okursa bana bu yıl uğrarsa söz yeni akıllı telefonunuz benden 💞💞💞sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef. Sesimizi de çıkaramıyoruz en kötüsü de bu.
      Ayşegül yarın bana ne diyecek bakalım 🙈🙈
      Sizin de yeni yılınız kutlu olsun.
      Ahhh telefon 😍😍😍😍

      Sil
  5. En kısa sürede düzelir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo seni burada görmek. Gözlerime inanamıyorum

      Sil
  6. Gerçekten hiç hoş olmamış ama çok can sıkıcı bir durum. Bu arada o ukala süs bebeklerine benim de söylenecek sözlerim olur zaman zaman ve söylerim de hiç çekinmem :) Ayrıca bence telefonlar akıllanmadı akıllı olduklarını zannediyorlar. Eski tuşlu telefonların gözünü seveyim. Sim kartı tak çalışsın, şarjı 3 gün gider... Bu sorunları yaşadıkça özlüyorum o telefonları gerçekten. Umarım en kısa zamanda düzelir sorun. Ararız sorarız tabii ki ne demek. İkramiye çıkarsa sözüm var size yenisini alırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhaa süpersiniz.
      Ben çevirmeli telefonu özlüyorum asıl ne güzeldi yahu o ve onunla olan günler.

      Sil
  7. Bayağı sıkıcı bir durum olmuş gerçekten. Sesini yükseltmeyince olmuyor böyle durumlarda.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses yükseltmeyi de kendime yakıştıramam ki ben .
      Şu telefon elime geçsin gerekli yerlere yazı yazacağım.
      Sizi burada gördüğüme çok sevindim.

      Sil
  8. Ay üzüldüm ya. Abartmışlar ama süreç uzun gibi. İnternetten de yazılacak yerler varsa yazmak lazım süreci hızlandırmak adına. İşini savsaklayan öyle çok insan varki. Müşteri memnuniyetini de takmıyorlar artık. Çocuklarımıza önce değerleri öğretip bu düzeni değiştirebilsek keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Kübracım sorma sorma. Sizden ayrıldıktan sonra yaşadığım süreç bu.
      Artık gülüyorum ama bir ara sinirlerim çok bozulmuştu. Nerdeyse telefonu kıracaktım .
      Ben servis sonundan da korkuyorum. Aynı sorunla karşılaşacağım gibi bir his var içimde

      Sil
  9. Yetkili servislerle uğramak kadar zor bir şey yok zaten hayatta. Müşteri vlinimetti güya biz de utanmasalar servisi aradık diye dövecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın çok haklısınız. Bununla ilgili buzdolabı ve kombi maceralarım var. Dediğiniz gibi bi dövmedikleri kaldı

      Sil
  10. Eğer telefon şirketinden telefon gelirse açmıyorum artık, ne zaman açsam abuk bir soru sorup, kafamı karıştırıp tarifemin içine etmekteler.

    Geçmiş olsun, kısa sürede çözülsün sorunun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de açmıyorum. Ahh. Mecbur kalmasam ne işim vardı

      Sil
  11. Cok gecmis olsun canim. Ben o isleri esimle büyük ogluma yaptiriyorum ugrasacak sabrim yok hic.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim ben kime yaptırayım ? 😢😢

      Sil
  12. operatörün çok suçu yok gibi telefon yetkili servisi gerçi böyleler telefonunuzun garantisi dolduysa sağlam teknik servis 1 günde çözer sıkıntıyı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. operatördekilerellerinden geleni yaptılar. Asıl sorun yetkili servisin yetkisiz ilgisiz elemanları . 1 günde çözülecek sorun bakalım kaç günde çözülecek. Hiç ümitli değilim .

      Sil
    2. Umuyorum en kısa sürede çözülür.

      Sil
  13. AYYYY çok hoşsun canım yaaa nasıl hoş bir anlatım olmuş bu başına gelenler,sen yaşarken sıkıntı çekmişsin belli ama ben senin yazımındaki güzellikten gülerek okudum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah şekercim napim ben de artık gülüyoru. Amannn eskiden telefon mu vardır? pek rahat aslında :)))

      Sil
  14. valla ben de güldüm okurken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama benn çok ağladım önceee 😢😢
      Şimdi de gülüyorum yapacak bir şey yok 😂😂

      Sil
  15. Bende operatörden taksitli telefon aldığımda tarife iptal edip üstüne 150,00.-TL bindirmişlerdi. Paranın 100,00.-TL.sini geri aldım ama 50,00.-TL.si maalesef başım gözüm sadakası şeklinde gitti. Velhasılı ben de bir daha operatörden taksitli telefon almamaya yemin ettim. Geçmiş olsun canım. Umarım kısa zamanda düzelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh telefonu onlardan almadım. Ama sim kart ömrümden ömür götürdü.
      İnşallah kısa sürede çözüm bulurum. Yoksa dumanla güvercinle haber göndereceğim

      Sil
  16. Operatörler ayrı bir dünyada yaşıyor. Onlarla anlaşabilmek çok zor. Umarım kısa sürede çözülür sorun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük dileğimiz. Yakında telefon duası zinciri başlatacağım 😂😂😂

      Sil
  17. Ben de bir dönem telefonsuz kaldım sizi çok iyi anlayabiliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Geçmişler olsun, elektronik böyle bir dal . Bir de beni düşün yıllardır ne garipliklerle uğraşıyorum. Mesela biz elektronikçiler kapatıp açmayı, fabrika ayarlarını yani resetlemeyi severiz. Bir çok sorunu çözeriz, sonra bir soru gelir peki neden arızalanmış,nasıl düzeldi. Bilsem kapatıp açmazdım dermişim. Biliyorum da anlatınca da çok teknik oldu deyip garip garip suratıma bakılıyor. Başlarmışım aslında senin telefonunun sorunu... Yok başlamayayım, sabır. Zor problemlerin basit çözümleri vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhhaaa valla hastanın ilacı burdaymış meğerse 😂😂

      Sil
  19. Dayanamayacağım sim kartın üretildiği bölge ile telefonun üretildiği bölgeye baksınlar, kısıtlama yazılımda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla telefon servise gitti . Keşke daha önce yazsaydım yazıyı

      Sil
  20. Ah tigris ah hattını taşımakda nedir ayşegül dinleseymişsin keşke .s umarım kısa zamanda tekrar aramıza dönersin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah başıma gelecekleri bilsem hiç böyle bir şey yapar mıydım?Neyseki burdak servisteymiş. Başka şehre gitmemiş. Bu sabah mesaj geldi işleme almışlar yakında teslim ederler

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris