1 Şubat 2018 Perşembe

Kar Başladı

Bonndorf 


Günaydın Dostlar
Şu an saat 08.16 sizden iki saat gerideyim.
Öğlen uçağım kalkıyor.
10 gün o kadar yoğun geçti ki, sözde ben fırsat bulup size gördüklerimi yazacaktım ama nerde
Karaormanları, karnaval hazırlıklarını, konstanz’ı, st. Baslien’i , Tuna Nehri’nin doğduğu yeri, Ren Nehri Şelalesi’ni , Frieburg’u o güzelim dağ evlerini ve daha nice güzellikleri geride bırakmanın burukluğu çöktü üzerime.
Burdada çok çalışmanın ve insanca yaşamanın medeni olmanın güzelliklerini görünce bırakıp gidesim gelmiyor.
Of ya ayrılıkları hiç sevmiyorum.
Kar da başladı ben gidiyorum 

4 yorum:

  1. Ayrılıkları ben de hiç sevmiyorum. Size iyi yolculuklar dilerim.:)

    YanıtlaSil
  2. Bunu yazacağımı hiç düşünmezdim ama ben bu beyazlığı özledim bu sene. Kış bir türlü gelmedi buralara :(

    Özellikle karnaval hazırlıklarını ve dağ evlerini pek bi merak ettim. Şimdiden iyi yolculuklar öyleyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sene kara hasret kaldık.
      Ah ne evler vardı ne evler ?

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris