5 Şubat 2018 Pazartesi

Kazananı Acıklıyorum

Hediye çekilişi

Selam Millet
Cafe’nin 5. yılı nedeniyle düzenlediğim hediye etkinliği sona ermiş bulunmakta.
Çekilişe 28 kişi katıldı.
Kazananı tebrik ederim.
Katılan diğer dostlarımla da başka çekişilerde de buluşmak isterim .
Gelelim kazanana
Çekilişi kazanan 

Yeşimle Her Telden  blog sahibesini  tebrik ederim
En kısa zamanda bana adresini ulaştırdığı takdirde hediyesini postalayacağım.
Adres için
tigrisdriver@gmail.com  bana ulaşabilirsiniz
Sevgiyle




9 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ederim.:)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler yesime. Tigriscim nice yillara 😍

    YanıtlaSil
  3. Aaaa ben...Sabaha nasıl güzel bir başlangıç oldu.Çokkk sevindim.Ve çokkkk teşekkür ederim.Örgü çantamın mesajı sayesinde haberim oldu.Hatice sana da teşekkür ederim..Bilgileri gönderiyorum hemen...

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ediyoruz arkadaşımızı :)

    YanıtlaSil
  5. Kazanan arkadaşı tebrik ederiz ):

    YanıtlaSil
  6. Yeşim'i çok tebrik ederim....

    YanıtlaSil
  7. very interesting post! Have a nice week end!

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris