4 Şubat 2018 Pazar

Döndüm döndüm

Zurich-İstanbul

Merhaba Merhaba merhaba
Güzel ülkemin güzel insanları.
Döndüm yuvaya, vatanıma
Gezmek, yeni yerler görmek çok güzel, ama evi de özlemişim.
Gezmek iyi hoş da, yorgunluk ve hastalık da bonusu.
Kolumu kıpırdatacak halim yok.
Bir hafta geçmeden de kendime gelemeyeceğim anlaşılan.
Yarın iş başı da yapacağım, epey uzunnnn bir hafta olacağa benziyor.
Neyse aklıma gelmişken söyleyeyim, bloğumun 5. Yılı nedeniyle düzenlediğim, çekiliş bu gece saat 24:00'da sona eriyor hala katılmadıysanız şansınız var.
 Çekiliş hakkında bilgi için buraya Tık tık
Katılan herkese bol şans dileyor ve hemen kaçıyorum.
Sevgiyle 

8 yorum:

  1. Hoşgeldin. Diyarbakirdayim ben hala kucak dolusu sevgiler buradan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy canımsınız . Diyarbakır’a çok selam olsun.

      Sil
  2. Hoş geldiniz Sevgili Tigris.. Yorgunluk, hastalık maalesef yolculuğun üzücü tarafı.. Umarım çabuk geçer.. Yeni yerler görmek, keşfetmek büyük mutluluk..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum.
      Sormayın o yorgunluk hava değişimi
      Ama yeni yerler görmek herşeye değer

      Sil
  3. Iklim degisikligi olmustur canim gecmis olsun 😍

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris