20 Şubat 2018 Salı

Seni Cok Ozleyecegiz

13 Şubat 2018 salı günü kaybettiğimiz canım Babacığımın,
Cenaze törenine katılan, evimize gelerek ve telefonla acımızı paylaşan herkese teşekkür ederim.
O örnek bir baba , örnek bir eş, yeri doldurulamayacak bir öğretmen ve saygın bir müdürdü.
Ben ve kardeşlerim hep senin yolunda ilerleyip sana layık evlat olmayı sürdüreceğiz.
Torunların seninle hep gurur duyacak.
Yıllar geçse de öğrencilerinde bıraktığın izler hiç silinmeyecek.
Seni çok özleyeceğiz
ışıklar içinde uyu canım babacığım
09/06/1939-13/02/2018


18 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin . Bende 5 yıl önce kaybettim babamı ve hala kalbim sızlar ondan bahsettigimizde . Allah sabır versin .

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun rahmetlinin.

    YanıtlaSil
  3. Başınız sagolsun... Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  4. Babasını on sekiz yıl önce kaybetmiş birisi olarak diyorum ki babalar kızlarını asla bırakmaz, o hep seninle olacak.

    Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  5. Ölümler hep çok zordur. Başınız sağ olsun.

    YanıtlaSil
  6. Başınız sağolsun. Merhuma da rahmet diliyorum. ruhu şadolsun. Mekanı cennet olsun. Bütün öğretmenlerimizin ellerinden hörmetle öperim.

    YanıtlaSil
  7. Başın sağolsun. Babacığının mekanı cennet olsun. Sana ve ailene sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Tekrar başının sağolsun canım benim Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah sizlere de rabbim sabırlar versin inşallah ...😞

    YanıtlaSil
  9. Sabırlar diliyorum canım,Allah rahmet eylesin:((

    YanıtlaSil
  10. Allah rahmet eylesin, huzur içinde yatsın. Size ve ailenize sabır dilerim.

    YanıtlaSil
  11. basın sağolsun. mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  12. Allah sabır versin, mekanı cennet olsun. Rahmetler diliyorum babanıza.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris