4 Ocak 2018 Perşembe

Seni Tanıyabilir miyim? MİM

Merhaba dostlar
Sevgili Ece Evren Ablacığım beni öyle güzel bir mimde söbelemiş ki hemen yapmak istedim . Ah bi de araya reklam girmeyeydi iyiydi. Eskisi gitti yenisi geldi yeni yıl blog doğum günü derken ancak bugün yazıyı tamamlayabildim.
Teşekkür ederim Ece Ablacım
Ece Evren


SENİ TANIYABİLİR MİYİM ? 

1- Kaç yaşındasın, mesleğin nedir?
Tigris


Ne zaman bana yaşım sorulsa şu cevabı veririm.
43 yaşındaki bedenimde , 6 yaşın çocuksuluğu ile 60 yaşın olgunluğunu gül gibi geçindirip gidiyorum.
Mesleğime gelince ben öğretmenim . Branşım ise hem  çok ama güzel bir o kadar da sorumluluk ister.
Ben anaokulu öğretmeniyim .


2- Nerede yaşıyorsun ve en sevdiğin yerin fotografını paylaşır mısın ? 


Eskişehir
Eskişehir’de yaşıyorum . Memleketim Eskişehir çünkü . Ama en sevdiğim yer denince KASTAMONU için farklı çarpar bu yürek. Ayrıntısını sormayın işte Kastamonu Tigris için çok özeldir . Hatta vasiyetimdir ölürsem bu şehirde olsun ebedi istirahatgahım. Kastamonu'nun elimde bir fotoğrafı yoktu maalesef .İnternetten de alıntı yapmak istemedim.Onun yerine şehrimden bir kareyi paylaşmak istedim. Şehrimin dünyaca ününü de unutmamak lazım.






3- Günlük hayatta seni mutlu eden şey nedir?  
Kahve

Hastaya ilaç sorulmazmış.
Günlük yaşamda beni en çok mutlu eden şey tabiki de bol köpüklü sade kahvedir .





4- En sevdiğin meşguliyetin/ hobin nedir?

Puzzle
Beni tanıyanlar ve evime gelenler bilir ki en sevdiğim hobim puzzlelerdır .
Şimdiye kadar yaptıklarımla bir sergi açabilirim . Şaka bir yana içimi  kıpır kıpır eden keyifli bir hobi . Sabrı olmayanlara şiddetle tavsiye etmiyorum. Benden söylemesi neme lazım . Benden özenip başlarsınız sonra  hay Tigris ..,,, diye bir cümleyle devam edersiniz de .Ha bu arada kimseye de hediye de etmiyorum.


5- Evinin sevdiğin bir köşesinden bir fotoğraf paylaşabilir misin ? 

Ay ama ben evimin her köşesini ayrı seviyorum. Bir köşeyi paylaşsam diğeri küser ki . Şaka bir yana
evimin her köşesinde ayrı bir yaşanmışlık var. Eskiye meraklı olduğumdan o eşyalarda yaşayan ne güzel kalpler var bir bilseniz ?

6- En sevdiğin kitap ve ondan bir bölüm paylaşır mısın ? 

Ah ah kitaplarım arasından seçim yapmak ne zor bir şey .
Hadi o zaman şöyle yapalım beni en çok etkileyen ve vurucu cümlelerden birini içeren kitap ;
Çocuk Kalbi





7- Şahit olduğun bir mucize var mı? 

Var olmaz mı? Bunun için görmeyi iyi bilmek yeter. Her sabah  güneşin doğması ve bir ağacın dört mevsim geçirdiği değişimleri , doğa anne başlı başına bir mucize değil de ya nedir? Ya da bir canlının dünyaya gelişine kadar geçirdiği serüven mucizenin ta kendisidir .



8- En çok görmek istediğin ülke hangisidir? 


Küba’yı görmeyi çok  istiyorum. Biliyorum ki bir gün Küba’dan sevgilerle yazılı bir Kartpostalı burada paylaşacağım.


9- Sana göre en büyük başarın nedir?

Yıl 1998 ben mesleğinin başında taze bir öğretmen. Okul dışında Kastamonu Kültür Müdürlüğü Sanat Müziği Korosu’nun Sunucusuyum. 10 Aralık İlk Türk Kadın mitinginin Kastamonu’da yapılması nedeniyle her sene düzenlenen etkinliklerde baş rolde görevlendirilip TRT halk konserinin sunucusu olmam . TRT sanatçılarına sunuculuk yapmam benim için tarif edilemez bir başarıdır .

10- Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğin şeyler nelerdir?

Öncelikle yazdıklarımı kitap haline getirmek.
Görmediğim uzak diyarlara gitmek.
Kütüphanelerime yenilerini eklemek ( size bir sır vereyim yeni kütüphanem de yolda. şşşşşş kimse duymasın )
Tanınmış biri olarak , ülkem için daha çok  faydalı işlere imza atmak.
ha bir de CAFE TİGRİS'i gerçekleştirmek.

çok keyifli bir MİM'di.
gelelim şimdi söbeleyeceklerime.

Kozmokitap

Mehtap Ve Kitap

Berika'nın Günlüğü



20 yorum:

  1. Farklı ve güzel bir mim, beni etiketleğin için teşekkür ederim; )) Puzzle yapmayı ben de çok seviyorum ama artık evdekiler almama izin vermiyorlar , sıkıldılar :))) Biraz zaman geçsin alırım yine ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim merakla bekliyorum mim cevaplarını
      Ah o puzzle tutkusu ah ah

      Sil
  2. Sevgili kızım, öncelikle mimi yaptığın için çok teşekkürler. Mimler, iletişim kurmamız, hem de değişik özelliklerimizi de öğrenmemiz için çok iyi bir fırsat bence.
    6 yaşın çocukluğu, 60 yaşın olgunluğu, çok sevdim bunu Tigris'im. Senin meslek seçimini çocuklardan yana kullanman, bunun en güzel izahı zaten. O kadar kutsal bir görevin var ki...
    Kitap seçiminde bile ki, kim bilir ne çok kitap okudun, kitap aşkı ile kütüphanen var adına, yine de seçimin bir çocuk kitabından, o anlamlı satırlar olmuş. Dilerim diğer kütüphanenin de, kitaplardan nasibi bol olsun.

    Evinden bir köşenin çok şey anlatan fotosu ve en keyifli anının şekersiz bir Türk kahvesi içmek oluşu, Tigris'i hayal etmemi kolaylaştırıyor. Dilerim yeni bir buluşmada aranızda olabilirim, seninle tanışmayı çok isterim :)
    TRT sanatçılarına sunuculuk yapmışsın, gurur duydum seninle. Başarılarına yenilerinin eklenmesi ve sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum. Yine diliyorum ki, Küba'ya inşallah gider ve bizimle yayın paylaşırsın canım.
    Sevgiyle kucaklıyor öpüyorum seni :) Eline sağlık Tigris'im...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacığım hoş geldiniz hoşluklar getirdiniz . Tekrar teşekkür ederim böyle anlamlı bir mimde bana da görev verdiğiniz için.
      Dediğiniz gibi minler sayesinde biraz daha tanııyoruz birbirimizi. Umuyorum ki bir toplantıda yakından tanışma fırsatımız olacak sevgiyle
      Ellerinizden öpüyorum

      Sil
  3. Aaaa Annem Kastamonu'lu benim de💙😁Ne kadar naif bir insansiniz.Bayildimmm🤗Cok hos bir mim olmus.
    Sevgiler🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel severim Kadtamonumun güzel insanlarını.
      Güzel Sözleriniz için teşekkür ederim mahçup olurum ama ben 🙈🙈🙈

      Sil
  4. Sizi yakından tanımak güzeldi. Gönlünüzden geçenler gerçek olsun. Kahve de hemfikiriz bu arada.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarıö birgün o kahveleri karşılıklı içeriz
      Sevgiyle

      Sil
  5. Kahvemi içerken bu yazıyı okumak çok hoşuma gitti. Karşılıklı sohbet gibi, soruları ben sormuşum da, siz de cevaplıyormuşsunuz gibi.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.
      Yazarken de sizleri karşımda hissediyorum.
      Sevgiyle

      Sil
  6. Harika olmuş. Sizde kendimi buluyorum. Kendime benzetiyorum bazen :) iyi ki unutmadınız beni çok teşekkür ederim ♡

    YanıtlaSil
  7. 5. sorudaki fotoğrafa / köşeye bayıldımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet bu köşeme ben de bayılıyorum

      Sil
  8. Sen ne güzel bir insansin ,😍. Kübaya biz de cok istiyoruz gitmek beraber gideriz belki Tigriscim 🤩🤩🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim o senin güzelliğin.
      Küba yolcusu kalmasın 😘

      Sil
  9. Keyifle okudum canım,seni tanımak güzeldi....

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris