10 Ocak 2018 Çarşamba

4. Kütüphanem Pamukova

4. Kütüphanem - Pamukova

Merhaba Dostlarım
Yoğun geçen bir günün ardından size güzel haberler verebilmek çok güzel.
4. Kütüphanem, bugün itibariyle Sakarya Pamukova'da hizmete girdi.
Sabah gün doğmadan çıktığımız iki saatlik yolun sonunda okul tarafından büyük bir ilgiyle karşılandık. Herkes nasıl yardım etsem , misafirlerini nasıl memnun etsem derdindeydi.
Hemen kolları sıvayım kitaplarımızın tasnif ve yerleştirilmesi işlemine başladık.
Başta okul müdürü İbrahim Bey olmak üzere herkes nasıl heyecanlıydı anlatamam.
Öğleden sonraki açılış törenine katılan İlçe Milli Eğitim Müdürü tören sonunda bizi makamına davet etti.
Gün akşama dönerken tekrar yoldaydık. Bir okula daha izimizi bırakıp dönmenin mutluluğu içinde.
İnanıyorum ki , kitaba susamış o minik yüreklerde bırakacağımız iz daha kalıcı ve uzun soluklu olacaktır.
Gücüm yettiğince ülkemin belki de hiç aklıma gelmeyecek başka bir köşesinde , minik yüreklerde yeni izler bırakacağım.
Bu yolda benimle olmak isterseniz göndereceğiniz kitaplar ülkemin bir okulunda yerini bulacaktır.
Sevgiyle
Kütüphane Açılışı- Pamukova

Not: Kitap göndermek isteyen dostlarım  tigrisdriver@gmail.com adresimden bana ulaşabilirsiniz

19 yorum:

  1. Ne güzel izler bırakıyorsunuz geçtiğiniz yerlerde. Ne mutlu size. Yolunuz hep açık olsun...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Yarına birleyler bırakmak lazım hayat çok kısa
      Sevgiyle

      Sil
  2. Hayırlı olsun Tigris'im. Kalıcı olmak ne kadar güzel. Gurur duydum seninle. Sevgimle canım :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun.. Gurur verici.. Biz böyle sevinirken minik yürekler nasıl da coşkuyla atıyordur şimdi.. Tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı uğurlu olsun, ne güzel bir iş başarmışsınız yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Bir önceki kütüphane sevincime de ortak olmuştunuz

      Sil
  5. Takdire şayan bir olay hayırlı uğurlu olsun tebrik ederim devamı gelir inşallah

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel şeyler bunlar. Tebrik ederim sizi. Kitaplar hep çoğalsın, her yere ulaşsın...

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun.. Minik kalplere kitaplarla iz bırakmak... Ne şahane bir olay... Tebrik ederim. 🤗

    YanıtlaSil
  8. Sen bir harikasin canim hemen paylasiyorum 😍😍😍

    YanıtlaSil
  9. Böyle bir şeye vesile olduğunuzu bilmiordum. Ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris