25 Ocak 2018 Perşembe

Bonndorf

Zürich

Merhaba Dostlarım,
Pazartesi başlayan ve İlk durağı İstanbul olan keyifli ve biraz da yorucu yolculuğum salı günü
İsviçre’nin Zürich havaalanında nihayetlendi.
Buradan da asıl gideceğim yer olan Almanya’nınBonndırf kentine varmam pek de zor olmadı.
Demiştim size uçuş modundayım diye . İnanmayanlar olmuş a vallahi kuş misali uçtum geldim rüya gibi bir şehre Heidi’nin dağlarında kendimi buldum. Karşımda İsviçre Alpleri etrafımda Almanya’nın Karaormanları .
Düşler ülkesindeyim .
Kelimeler yetmiyor yaşamak gömek gerek bu güzellikleri.
Sakin ve bol oksijenli bir kasabada olmak bu güzelliklerin tadına varmak gerçekten bir ayrıcalık.


Bonndorf Schwazwald

6 yorum:

  1. Azıcık kıskandım mı ne...
    Keyifli bir yolculuk olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım birgün sizin de yolunuz düşer

      Sil
  2. Tigriscim internette dectakip ettim. Bizim buralar da öyle iste 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım siz meğer cennette yaşıyormuşsunuz

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris