1 Ocak 2018 Pazartesi

2018

Yeni yıl 2018 dileklerim

Ooooo kimler gelmiş kimler.
Koskoca çuvalında 365 günüyle 2018 gelmiş kapımıza dayanmış açmamak olmaz.
Bakalım bize neler gösterecek? Her günün, her anın mutlaka bir hikayesi,ama iyi ama kötü bir olayı vardır.
Lütfen çok rica edeceğim artık bu yıl benim umutlarım, isteklerim o çuvalın içinde olsun. Her an yeni bir sürprizle sevineyim.
2018 diğer yıllardan farkın olsun. Benim yılımsın , bu böyle biline
Sözünden dönenin de  kaşığı kırılsın.
Her anı sevgiyle, umutla, mutlulukla, huzurla, sağlıkla, aşkla geçen bir  2018 yılı dileklerimle

6 yorum:

  1. Suprizlerin bol-tatlı-soslu-arada bir de dostlu olsun.
    Öpücük bıraktım kocamanından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum seni güzel kadın ❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil
  2. gönlünce bir sene geçirmen dileğiyle,mutlu yıllar.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Size de mutlu bir yıl diliyorum sevgiyle

      Sil
  3. Harika bir yıl olsun... Yüzümüz çok çok çok gülsün 2018'de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, size de güzel bir yıl dilerim.
      Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris