27 Haziran 2017 Salı

Bayram Bitti


Sevgili Dostlarım.
Öncelikle herkesin bayramı kutlu olsun.
Gecikmiş bir kutlamayı ancak yaıya aktarabiliyorum.
Bir tarafta evin şenliği çocuklar , diğer tarafta , bayram ziyaretine gelenler
Buraya uğramak ne mümkün.
Cuma sabaha karşı gelmeye başlayan abilerim ve yeğenlerimle geçen dolu dolu ve bir o kadar da duygu yüklü 4 koca gün.
Pazar sabahı bayram kahvaltısında toplandığımızda çocuklara sordum .
"Bu ailede en zengin kim " diye.
Çocuklar kendilerince birinin ismini söylediler.
Hayır dedim .  En zengin dedeniz ve banaanneniz.
Çünkü şu masadaki huzur ve mutluluğun değerine paha biçilemez.
Sizlerle biriz bütünüz ve mutluyuz.
Bugün hepsi tek tek evden ayrılıp gittiler ve yine el elde başbaşta kaldık.
Bir evi ev yapan çocuklar dede nine torun yenge hala amca oluyor.
Herkes gitti ve bizim evde bayram bitti ya sizde ?


14 yorum:

  1. Birlikte yaşanan her an ne kadar da özel ve güzel.Daha nice birlikte geçireceğiniz bayramlarınız olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Sevdikleriniz hep sizinle olsun

      Sil
  2. Biz kızımla yalnızdık Tigris'im. Olması gerekenler, ya duygu ya da yol engeline takılmışlardı. Bahane de olsa inanmak zorundaydık. Hayat kalan tek kişi de olsa yanında, mutlu olmak için hâlâ sebep olabilecek bir geçit. Allah birliğinizi bozmasın ve her bayram bu coşkuyu yaşayın canım. Sevgiyle gözlerinden öperim. Nice mutlu bayramlara yavrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım Ece ablacım. Gönüller bir oldu mu mesafelerin ve bahanelerin hiçbir önemi kalmıyor.
      Gönlünüzce geçireceğiniz mutlu günler sizinle olsun
      Sevgiyle çok çok öpüyorum

      Sil
  3. Yalnız başına ikiydik... Kalabalıklarda olsak bir şey değişir miydi, biz baştan yaralıydık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhhhhh
      O kalabalıkların verdiği yalnızlık var ya ahhhh

      Sil
  4. Benimde sakin geçti bizim burada kimse Yok hepsi memlekete 😊bir dedemi aradım o kadar senin güzel geçmiş Rabbim daha nice güzel bayramlar görmeyi nasip etsin inşallah canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim .
      Sevdiklerinle güzel bir ömür seninle olsun

      Sil
  5. Biz de büyükleri ziyaret edip rutin hayatımıza geri döndük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat 12'yi geçti ve masal bitti.
      Kısmet diğer bayrama

      Sil
  6. Kesinlikle bayram kalabalıkla güzel.Benim çocuklar okullar kapanınca eve geldiler , geldiklerinden beri bayram her sabah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu size
      Allah hep güzel günlerini göstersin
      Sevgiyle

      Sil
  7. Evet en büyük zenginlik bu.. Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris