13 Haziran 2017 Salı

Haziran Parlak Kırmızı


Haziran Kirmizi



Merhaba Dostlarım.
Görüşmeyeli nasılsınız, neler var hayatınızda değişen ?
Bende gün itibariyle durum toplantılar seminerlerle yoğun tempoya devam.
Okullar kapandı kapanmasına. Kağıt kürek işleri de biterse benden iyisi olmaz.
Bu arada Haziran'ı da yarıladık. Bugün baktım da Hazian'ın rengini yazmamışım.
Gerçi rengarenk bahçelerden, gökyüzünden renk seçmekte zorlandım.
Aklıma çocukluğumdaki ilkokul sıralarında hergün bizi selamlayan mevsim şeridi geldi.
Haziran kirazla özdeşleşirdi bu dört resimden yazı temsil edeninde.
Kiraz'ın en canlı kırmızısıdır, haziran.
Boğucu sıcaklara merhaba derken buzdolabından çıkmış bir tabak buğulu kirazın serinliğindedir.
Komşu bahçesinden sepet sepet toplayıp, kulaklarımıza küpe yaptığımız kırmızıdır, haziranın en güzel süsü.
Şimdilerde, manav ve pazar tezgahlarını süsleyen iri ve koyu kırmızı aşılı kirazların yakıcı tatlılığına inat,
Parlak kırmızı , küçük ve tatlımsıdır, haziran.
Peki Haziran sizde ne renktir?

 Diğer ayların renkleriyle ilgili yazıları okumak için TIK TIK



20 yorum:

  1. Kirazdan küpe yapıp eğlenirdik o geldi bir an aklıma. Kirazla haziranın buluşması da ayrı güzel.Kaleminize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ahhh nerde o güzel günler

      Sil
  2. Kirazlı şapkam vardı çocukluğum da ne çok severdim:)
    Güzellikler için de ol canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy kirazlı şapkalar vardı sahi hatırladımmm
      Güzellikler hepimizin olsun
      Sevgiyle

      Sil
  3. Elbette kırmızı, al al kırmızı hem de. :)

    YanıtlaSil
  4. Kirmizi bence de. Çilekler kirazlar hmm nefis. Iyi tatiller canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canımcım ille de kırmızı
      Sevgiyle çok çok öpüyorum

      Sil
  5. Bencede kırmızıdır Haziran rengi ....

    YanıtlaSil
  6. en çok dalından koparıp yemeyi severdim kirazı. Büyüklerin düşeceksin ikazlarına inat ağaca tırmanır, öyle yerdik. :)

    YanıtlaSil
  7. Bayağı bir düşündüm ama bende kırmızıyı yakıştırdım Haziran ayına :)

    YanıtlaSil
  8. Kiraz kırmızısı yakışmış hazirana.

    YanıtlaSil
  9. Haziran ayında doğumuş ve kırmızı aşığı biri olarak onayladım ben Tigriscim ;) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy canımsınnn
      Doğumgünün kutlu olsun nice nice güzel yıllara ❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil
  10. Neredeyse temmuz gelecek ama biz de hala yaz mevsimini anlamış değiliz :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris