18 Haziran 2017 Pazar

Ben Babamın Kızıyım

Babacım

Canım Babacığım,
Küçük yaşına aldırmadan evinden çok uzaklarda ve bir o kadar da güç koşullarda hayatın bütün engellerini aşarak başarılarına her geçen gün yenilerini ekledin .
Senin bunca başarılarının yanında sanırım en güzeli de dört evladını da okutup , doğru ve dürüst bireyler olmamızdır.
Geceni gündüzüne katıp, büyük bir fedakarlıkla bizleri bugünlere getirdin.
İdarecilik yaptığın dönemde evin araban olmasa da " Benim dört tane apartmanım, dört tane de tırım var" cevabınla bizkere olan güvenini ve gururunu her fırsatta dile getirdin.
Öyle ki bir maaşla dört çocuğunu okutmak için zor günler geçirdiğimizi hissettiğimde "Babaların parası bitmez ! " sözüm içinde yıllar geçse de yer etti.
Seninle aynı mesleği yapmamız benim için hep bir ayrıcalık oldu.
" Babasının kızı, onun gibi akıllı, onun gibi prensipli" sözleri başarımın anahtarı oldu.
Evet ben babamın kızıyım ve biliyorum ki her geçen gün babamın sağlığı daha iyiye gidiyor.
Sağlıklı ve uzun bir ömür dileklerimle
                                                                                                                                 Biricik Kızın

24 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı olmuş Rabbim sağlıklı huzurlu güzel ömürler versin inşallah canım benim 😊sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsınız.Babanızın da ellerinden öpüyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Babanıza şifalar diliyor ve hürmetlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de babalar gününüz kutlu olsun
      Sevgiyle

      Sil
  4. Babanıza sağlıklı-mutlu bir ömür diliyorum.
    Dört apartman, dört TIR çok iyi bir yatırım yapmış.Ne güzel.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Babaların,babası Mustafa amcamın gününü kutluyor,ellerinden öpüyorum.

    Güzeller güzeli,kalbi gibi güzel cici kızı arkadaşım olduğu için seviniyorum.
    Ben de böyle bir babanın beş evladından biri olduğum için gururlu-kıvançlıyım.
    Mustafa amcamın ellerinden ikinci kez de,rahmetli babam"Adil SOFUOĞLU"için öpüyor,Mustafa amcama daha sağlıklı yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy canım benim
      Babam çok teşekkür ediyor ve selamlarını iletiyor.
      Babanızın ruhu şad olsun. Ne mutlu ki sizin gibi bir evlat yetiştirmiş
      Sevgiyle

      Sil
  6. Rabbim daha nice saglıklı guzel ömürler bahşetsın

    YanıtlaSil
  7. Belki biraz soğuk-uzak gibidirler ama babalar özeldir....

    YanıtlaSil
  8. Sağlıklı, mutlu, huzurlu uzun yıllarınız olsun birlikte..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Babanızla nice sağlıklı ömürlere diyelim :)

    YanıtlaSil
  10. Dört çocuk okutmak çok zor iş. Demek babaların parası bitmezmiş çok güven verici bir sözmüş. Allah sağlık versin babanıza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .
      Çocuk aklımla söylemiştim o sözü ama gerçekten de babaların parası bitmiyor

      Sil
  11. Merhabalar.
    Babanızı, paylaştığınız "Ben Babamın Kızıyım" yazınızda tanıma şerefine nail oldum. Böyle babaların elleri öpülür. Cenab-ı Allah, sevgili babanıza sağlıklı, sıhhatli, hayırlı ve bereketli bir ömür versin inşAllah. İşte babanız gibi babalardır, babalar gününü hak eden. Babanızın babalar Günü'nü de kutlarım.

    Aslında okuma listemde paylaştığınız yazınızın başlığını görünce merak etmiştim. Okumak için için o an sayfanızı ziyaret edememiştim. Şu anda eve yeni geldim ve sayfamda paylaştığım yazıma yorum yazdığınızı gördüm. Sizinle birlikte yazılmış diğer yoruma da cevap yazdıktan sonra, sayfanıza yöneldim ve yazınızı okudum. Sizi de bu babanın kızı olduğunuz için kutlarım. Babalar gibi babaların çocukları olmak da öyle kolay bir iş değildir. Çok büyük bir gurur kaynağıdır. Herkes böyle bir babanın oğlu ya da kızı olamaz! Ne mutlu size.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz.
      Sözleriniz beni çok duygulandırdı.
      Gerçekten bu konuda çok şanslıyım

      Sil
  12. Babaların parası bitmez bu hep söylenirdi bizde de çocuk akımızca inanırdık oysa ki bir maaşla onca nüfusa bakmak.
    Sağlıkla el ele olun canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhh ne günlerdi para az da olsa bereketi ve ağız tadı vardı

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris