1 Temmuz 2017 Cumartesi

1Temmuz Halalar Günü

Küçük yumurcak

Hanımlar Beyler
Hepinize kucak dolusu selamlar,
Gün geçmiyor ki sosyal medyada uyduruk bir güne rastlamayayım.
Ünlü günü, ünsüz günü, komşu günü, ilgiye ihtiyacı  olan deliler günü vs, vs..
Bugün de 1 temmuz dünya kuzenler günüymüş pehhh.
Nasıl da uydurma bir gün .
Çünkü yanlış çok yanlış.
Bugün "1 Temmuz Dünya Halalar Günü."
Evet evet
Nerden biliyorsun bu kadar emin konuşuyorsun Tigris diyenleri duyar gibi oluyorum.
Tabiki de eminim çünkü bu günü ben uydurmuştum yıllar önce. Yeğenlerin doğumgünlerinden, bayramlarından. Karne günü o günü bu gününden gına geldi a canım. Bir doğum günüyle geçiştiremezlerdi koskoca 365 günü
Efendim ister kabul edin ister etmeyin ama bugün halalar günü o kadar.
Hadi ne duruyorsunuz , koşun telefonun başına halanızı arayın. Hatta ve hatta evinde ziyaret edin , gönlümü alın. Hakkın rahmetine kavuşmuşsa da dua edin ruhuna.
Yeğenlerime duyrulur. Hatta şarkısı bile var güne özel.

1 temmuz 1 temmuz
Halalar günü
Halalarımızın kutlu olsun günü

Sevgiyle.


12 yorum:

  1. İlahi siz güldürdünüz beni.:) Geçen gün de dünya ablalar günü diyenler vardı. Her gün sevdiklerimize sevdiğimizi söylemek için gün icatlarına ne gerek var ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe 😉
      Hiç işte hergün uydurmuşlar
      Ben anlamam 1 temmuz halalar günü
      Sevgiyle

      Sil
  2. Süpermiş kii :)) Halam yok ama sizin halalar gününüzü kutluyorumm.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe çok teşekkür ederim mutlu oldum 😉

      Sil
  3. :) :) halalar günün kutlu olsun, ben de "Teyzeler günü " düşünmüyor değilim. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla güzel olur . Nedir bu yeğenlerden çektiğimiz .
      Yaşasın hala ve teyzelerin dayanışması 🤣🤣

      Sil
  4. halamda teyzemde yok ama sizin halalar gününüz kutlu olsun :) sevdiklerimize onları sevdiğimizi her gün hissettirmeli :)

    YanıtlaSil
  5. Geç öğrendim ben bugünü bak. 6 tane yeğenim var olmadı şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç sayılmaz
      Hatırlatma yapabilirsiniz 😂

      Sil
  6. Kız halaya çekermiş.. Küçük yumurcak da halasının kopyası.::) Halalar günün kutlu olsun Tigris..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris