9 Temmuz 2017 Pazar

Sineklerin Tanrısı

Sineklerin Tanrısı

Merhaba dostlarım,
Şöyle bir baktım da kitaplardan başımı kaldırdığım yok.
İyi hoş güzel de bir de bloğumda bu kitaplara yer vesem, hiç fena olmaz hani.
Bugün itibari ile bitirdiğim Sineklerin Tanrısı bugünkü kitap konuğum olsun.
1954 yılında William Golding tarafından kaleme alınan,
Issız bir adaya düşen yaşları 6 ile 12 arasında değişen erkek çocuklarının yaşadıkları  bir dizi olayı konu alan kitap, insanın çocuk da olsa doğa karşısında nasıl birer vahşi yaratığa dönüşebileceğini , simgesel değerlerle gözler önüne seriyor.
Kitaba ilaveten 1963 ve 1990 yıllarında sinemaya uyarlanmış halini de es geçmeden izlemeniz tavsiyemdir.
 İş bankası kültür yayınları tarafından çıkarılan kitabın çevirisi Mina Urgan tarafından yapılmış. Kitabın sonundaki Urgan'ın son söz bölümüyle altın vuruşu yapmış.
Nobel Edebiyat ödüllü kitap çağdaş klasiklerde haklı yerini almış.

16 yorum:

  1. Kitabı okuduğumda beni çok etkilemişti, hala sonunu yeni okumuş gibi hatırlıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Hep okumak istediğim kitaplar arasında.Bir kez daha karşıma çıkınca okuyayım artık dedim. Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  3. Bu ara ben de kitap okuma hızımı düşürdüm :(( En kısa sürede toparlanıp yeniden hızlanmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett evet bu konuda hızlanmanın hiçbir yan etkisi yok 😉

      Sil
  4. İlgimi çeken bir kitap. Ben de okumayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. BU SAYFA ÖRNEK ALDIĞIM SAYFALAR ARASINDADIR. cafetigris'e YAZILARI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
    KONULOJİ OLARAK YENİ AÇTIĞIMIZ SAYFALARIMIZI İNCELEYEBİLİRSİNİZ
    BLOGGER: https://konuloji.blogspot.com.tr
    FACEBOOK: https://www.facebook.com/Konuloji-1404836229623473
    TWİTTER: https://twitter.com/konuloji
    YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCvTYP2aAqPYdHtreEW9PK1w
    İNSTAGRAM: https://www.instagram.com/konuloji

    YanıtlaSil
  6. Kitaplara blogda yer verme fikri çok doğru bir karar.. Bizlere de rehberlik etmiş olacaksınız bu sayede.. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nahide Hanımcım aslında bir kaç kere daha yer vermiştim kitaplara son zamanlarda ihmal ettim .
      Ama bu sözünüz bana klavuz oldu. Daha sık yer vereceğim
      Sevgiyle

      Sil
  7. Hep okumak istiyorum ama çok popüler olduğundan bir türlü elim gitmiyor. :) Fakat tekrar ilgimi çekti. En kısa zamanda okurum umarım. Teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirsiniz bazı kitaplar klasiktir popülerliklerinden hiçbir şey kaybetmezler.
      Okuyun okuyun

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris