18 Temmuz 2017 Salı

Turuncu Temmuz

Acem Borusu

Merhaba dostlar ,
Serin bir günün akşamından hepinize kucak dolusu selamlar.
Temmuzda böyle bir serinlik nasıl da iyi geldi .
Yağmur az yağdı ama hava öyle güzelki .
Bir kaç günlük güney turundan sonra ( bitmeseydiiydi :( ya  )    yine de bana ilaç gibi geldi.
Ne diyorduk, her ayın bir rengi vardı.
Bana göre temmuzun da rengi turuncu.
 Buralarda Acem boruları hep bu ayda açar .
Temmuzun yakıcılığında, yeşile olan aşklarını turuncu çiçekleriyle taçlandırır.
Ruhum  temmuzda turuncu , hep turuncu
 Peki Sizin bu ay renginiz ne ?

9 yorum:

  1. Turuncu rengini bende severim Ama Benim için Temmuz Mavi :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Temmuza rengini veren bu çiçekleri ben çok severim.. Hayranlıkla izlerim her seferinde.. Adını bilmiyordum. Sayenizde öğrendim..
    Teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severim bu çiçeği hele de bahçe çitlerine dolanmışlarsa

      Sil
  3. Yağmur kokusunu çok çok severim :D

    YanıtlaSil
  4. Turuncu olsun o zaman. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun hem de sımsıcak bir turuncu
      Sevgiyle

      Sil
  5. Acem Borusu... Bu çiçeğin adını bilmiyordum.
    Açmak için bu kadar hevesli ve cömert davranan çiçek temmuz ayınin rengine çok yakışmış.:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris