Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
-
Takım Arkadaşlarım Eylül 2015'te başladığımız yoğun tempolu Yolculuğumuza bugün itibariyle mola verdik. Hani derler ya acısı...
-
Yolunuz hiç Bozcaada’ya düştü mü bilmem, mutlaka görülmesi gereken yerlerden biri olduğunu düşünüyorum. Çanakkale'ye defalarca gittiği...
-
Beni Seviyor musun ? Beni seviyor musun? Zaman zaman çevremizdeki insanlara sorduğumuz soru. Genellikle evet seviyorum hem de çok , ...
-
Blog Kesif EtkinLigi Hanımlar beyler 2017'nin ilk blogger dayanışması etkinliğiyle karşınızdayım. Aramıza katılan bir sürü yeni ...
-
Resim yazısı ekle Dün sosyal medya hesaplarımda dolanırken bir toplulukta, öğretmenle ilgili ilginç bir anınızı paylaşır mısınız di...
-
Hayallerimiz # MİM Merhaba gönül dostları Yine keyifli bir mim ve yine gönlümde ayrı yeri olan iki güzel insan beni de unutmayıp...

Bayramınız mübarek olsun ablacımm.. :)
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim canım benimmm
SilBabamızı bende merak etmiştim.Maşallah evdesiniz,bayram da kutlamışsınız.,gözünüz aydın.
YanıtlaSilGeçmişler olsun canısı,Allah'ım uzun ömürler versin babacığa.
Annene ve sana sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
Çok teşekkür ederim canımmmmm
SilŞükür evdeyiz fizik tedaviyle babam ayağa da kalkacak
Size de hayırlı bayramlar, nice bayramlara 😂
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim
SilMutlu bayramlar canım, babacığına acil şifalar diliyorum :*
YanıtlaSilBayramınız mübarek olsun. Ayrıca çok geçmiş olsun. ^^ Sevgiyle kalın... ^^
YanıtlaSilBayramınız mübarek olsun. Ayrıca çok geçmiş olsun. ^^ Sevgiyle kalın... ^^
YanıtlaSilÇok çok teşekkür ederim
SilTigrisçiiim ne güzelsin. Mutlu bayramlar canim.
YanıtlaSilCanımsınnnnnn 😘❤️
SilBabanıza acil şifalar dilerken, bayramınızı da kutlarım. Bayramlarda öpülecek ellerin varlığı, asıl bayram bence. Sevgiler,
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim canım
SilÇok iyi görünüyor maşallah...İyi bayramlarrrr canım.
YanıtlaSilTeşekkür ederim kuğummmmm
SilNe güzel tablo. İyi bayramlar :)
YanıtlaSilİyi bayramlar çok teşekkür ederim
Silİyi bayramlar
YanıtlaSilİyi bayramlar
SilGüzel günler bekliyor bizi :) iyi bayramlar:)
YanıtlaSilİnşallah Emrecimmm
SilBu güzel yüzlerinize asla gölge değmesin canım benim babacığına sağlıklar diliyorum nice bayramları da el ele kutlayın
YanıtlaSilAminn çok teşekkür ederimmm
Silİyi bayramlar, tekrar geçmiş olsun, inşallah sağlığına kavuşur babanız en kısa zamanda. Daha mutlu günler ve bayramlar geçirirsiniz hep birlikte. :)
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim
SilSaglik ve huzur dolu nice bayramlara.
YanıtlaSilİyi bayramlar :))
YanıtlaSilTeşekkür ederim mutlu bayramlar
Silmutlu bayramlar :)
YanıtlaSilTeşekkür ederim
SilGeç de olsa, geçikmiş de olsam bayramlar çok güzel Tigrisim inşallah başka daha güzel bayramlar da görüşürüz. Sevgimle kal
YanıtlaSilGeç de olsa, geçikmiş de olsam bayramlar çok güzel Tigrisim inşallah başka daha güzel bayramlar da görüşürüz. Sevgimle kal
YanıtlaSilAminnnnn canım benim
SilAaaaaa, ben twitterdan görüp geldim. Aklım mı tutuldu ne, nasıl görmem canım ya? Annen baban ve sen, tablo nefis.Affet beni canım. Görsem kayıtsız kalır mıyım? Geçmiş bayramınız kutlu olsun. Bu resim daim olsun. Sevgiyle hepinizi kucaklıyorum :)
YanıtlaSilCanım Ece Ablammmm yorumunuzu şimdi farkettim asıl siz beni bağışlayın ellerinizden sevgiyle öpüyorum
SilCanım. Babanın rahatsızlığı , görevin, kolay değil yaşadıkların. Bağışlamak ne demek, sen canımsın benim :)
Sil