19 Eylül 2016 Pazartesi

okullar Açıldı ki

Benim miniklerim 

Selam millet,
Bugün ne kadar yoğundu öyle.
Yeni miniklerim , yeni velilerim . İçim kıpır kıpırdı.
blogları şöylebir dolaştım da çocukları okula yeni başlayan blogger dostlarım oldukça fazla. inanın enaz sizin kadar ben  de heyecanlıydım.
Yeni eğitim öğretim yılımız tüm öğretmen ve öğrencilere hayırlı uğurlu olsun.
Bütün güzellikler bizimle olsun.
Bugünlük bu kadar ,  ileriki günlerde miniklerimle ilgili gelişmeleri size aktarırım.
Sevgiyle

31 yorum:

  1. Merhaba.
    Evett okullar açıldı. Siz öğretmenlere yeni okul dönemi hayırlı uğurlu olsun .
    Sevgiler, iyi geceler.

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı-mutlu başarılı bir yıl diliyorum öğretmenim canım benim,canım benim.

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin, annem de öğretmen dün fena yorulmuş o da :D Deniz'de ana sınıfına gidiyor. Bir hevesle giyindi, papyonunu bile taktı, sınıfa gittik ki sınıf hazır değil yarın gelin diyerek geri gönderdiler bizi. Çok üzüldü çook.

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin size de. Yeni bir dönem en çok güzelliklerini göstersin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , umuyorum kigüzel bir yıl olacak

      Sil
  5. Çooook mutlu bir yil geçir kuzucuklarinla Tigrisçim 😊.

    YanıtlaSil
  6. Sizi blog keşif etkinliğinden takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bir öğrenci olarak okulların açılmasını yalnızca yeni işkencelerle dolu bir yıl olarak adlandırırken bu bakış açısını da görmek çok ilginç oldu. Nice yeni fikirlerle, düşüncelerle dolu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bir takım aksilikler yüzünden yazamadım canım. Yeni öğretim yılının yavrulara ve sana hayırlı olmasını temenni ederim. Birlikte iyilik ve güzelliklere doğru inşallah. Sevgiler Tigris'im :)

    YanıtlaSil
  9. Bir takım aksilikler yüzünden yazamadım canım. Yeni öğretim yılının yavrulara ve sana hayırlı olmasını temenni ederim. Birlikte iyilik ve güzelliklere doğru inşallah. Sevgiler Tigris'im :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablam hep kalbimdesinnnnnn 😘❤️❤️

      Sil
  10. İyi bir eğitim yılı dilerim Tigriscim.

    YanıtlaSil
  11. Yeni dönem hayırlı uğurlu olsun, güzelliklerle geçsin.

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı, uğurlu ve huzur dolu bir eğitim yılı olsun diliyorum Tigris öğretmenim^^

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar!
    Blogger keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takibe aldım^^
    Siz de takip ederseniz çok sevinirim:

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Yeni eğitim öğretim yılın hayırlı olsun tigrisim. Miniklerin bir harika. Eeee öğretmenleri bir harika. Sorma başladı yine heyecan, telaş, yorgunluk hayırlısı bakalım 🤗😄

    YanıtlaSil
  15. Yeni eğitim öğretim yılın hayırlı olsun tigrisim. Miniklerin bir harika. Eeee öğretmenleri bir harika. Sorma başladı yine heyecan, telaş, yorgunluk hayırlısı bakalım 🤗😄

    YanıtlaSil
  16. Çocuklar nasıl şekerler öyle.. Öğretmenleri gibi :) :)
    bütün dünya çocuk kalbi kadar temiz olsa.. Daha ne isteriz?
    başarılı ve keyifli bir eğitim-öğretim yılı olması dileğiyle..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili uğurummm 🙈🙈
      Yeni eğitim öğretim yılımız öğrencilerimize ve öğretmenlerimize hayırlı uğurlu olsun sevgiyle

      Sil
  17. Çocuklar nasıl şekerler öyle.. Öğretmenleri gibi :) :)
    bütün dünya çocuk kalbi kadar temiz olsa.. Daha ne isteriz?
    başarılı ve keyifli bir eğitim-öğretim yılı olması dileğiyle..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris