6 Eylül 2016 Salı

Zor Günler

Canım Babam 

Selam Dostlarım.
Pazar gecesi 00.00'da babamın aniden rahatsızlanması ( emboli oluşması üzerine sağ tarafı tutmuyor. Ama doktorlarımız düzeleceği  yönünde olumlu şeyler söylemeleri içimizi biraz olsun ferahlattı. Tamamen his kaybı yok, hareket kaabiliyeti yetersiz. bunun yanında  bilinci açık,fizik tedavi ile sorunun çözüleceği söyleniyor) ile birlikte hastanede geçen sıkıntılı günlerimiz nedeniyle burada olamıyorum.
Bugün babamın doğum günüydü, ne mutlu ki bizimle birlikteydi, bütün çocukları yanındaydı.
Umuyorum ki tez zamanda babam sağlığına kavuşacak, dualarınız bizimle birlikte olsun.

48 yorum:

  1. Babacığına nice sağlıklı seneler.

    Geçen sene komşumuzda da benzer birşey olmuştu (seksen yaşına yakın) ,şimdi gayet sağlıklı, eminim baban da kısa sürede iyileşecektir. Geçti geçti.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Allah sağlık ve sıhhat versin.

    YanıtlaSil
  3. Büyük geçmiş olsun ablacım , Rabbim sizlerle birlikte sağlıklı bir ömür nasip etsin babacığına , nice yaşlara..

    YanıtlaSil
  4. Ahhh, çok üzüldüm Tigris'im.Ama biraz umutlu yazman içime su serpti.Babacığın yeni yaşında dilerim sağlığını yeniden kazanır.Sen babacığınla ilgilen canım.Sevgi selam ve geçmiş olsun dileklerimi ilet.Umarım güzel gelişmeler olur.Duacınızım Tigris'im.Öpüyorum hepinizi.

    YanıtlaSil
  5. Tigriscim, gelmiş geçmiş olsun. Tez acil şifalar dilerim babana. Nice doğum günlerinde de sizlerle mutluluk pozlarını paylaşman dileğimle...

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun... Dualarımız sizinle.. Doğum günü kutlu olsun.. Bu güzel ailesi ile birlikte daha nice sağlıklı yaşları olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  8. Allah acil şifa versin babacığına dilerim sevgili Tigris. Ailesiyle, sevdikleriyle birlikte daha nice güzel yaşlara adım atar dilerim. Sağlık, sıhhat, huzur, mutluluk dilerim babacığın için. Dualarımız sizinle. Rabbimin Şafi ismi ile şifa dilerim.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun canım. Allah sağlık ve şifa versin inşallah. ..

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun canım. Allah sağlık ve şifa versin inşallah. ..

    YanıtlaSil
  11. Allah acil şifalar versin inşallah, umarım en kısa sürede her şey yoluna girer. Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun.sağlıklı daha nice yaşları olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Canım şükürler olsun .... Rabbim tez zamanda şifasını versin ve iyileşsin inşallah ....
    Daha çok doğumgünlerini sağlıkla ve mutlulukla birlikte kutlayın inşallah ...
    Rabbim her kimin nerede yardıma ve duaya ihtiyacı varsa yardım etsin inşallah ...
    Sevgiyle ve dua ile ....
    Nice güzel yeni yaşlara

    YanıtlaSil
  14. Hastalıklar, sıkıntılar olmasa güzel günlerin değeri bilinmiyor. Umarım gelecek doğum günlerinde bugünleri
    gülerek anarsınız.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun Tigrisim Gelmiş geçmiş olsun inşallah babacığına nice güzel sağlıklı ömürler diliyorum. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. Canım benim çok çok geçmiş olsun umarım tez zaman iyileşir hep birlikte daha nice yılları görün inşallah

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun. Acil şifalar, kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmişler olsun.hemen hastameden sağlıkla çıkarsınız inşallah.

    YanıtlaSil
  19. Tigrissimmmm bitanem; çok geçmiş olsun babana.Allah acil şifalar versin.Rabbim birlikte nice sağlıklı, huzurlu yaşlar versin inşallah.Sevgilerimle gönül dostum.

    YanıtlaSil
  20. Geçmiş olsun Tigris,hiç telaşlanmayın,yaşlılarda sık gördüğümüz bir durum.Genel olarak yüzde doksan geri kazanırlar hareket kabiliyetlerini.Bir pıhtı parçasının damarı tıkaması sonucu ,o damarın beslediği kısım bir süre kansız kalır ve orası görev yapamaz,Aynı bahçenin bir kısmı sulanmazsa nasıl solar çimenler ve yeniden su verdiğinizde nasıl yavaş yavaş yeşerir,onun gibi işte.Hareket kabiliyeti yavaş yavaş yerine gelecektir.Gerçi doktorlarınız da söylemiştir ama hatırlatayım,jimnastik ve fizik tedavi iyileşme sürecini hızlandırıp,tam olarak eskisi gibi olmasını büyük ölçüde sağlayacaktır.

    YanıtlaSil
  21. Geçmiş olsun babacığına. Umarım en kısa zamanda iyileşir , güzel doğum günleri kutlarsınız..

    YanıtlaSil
  22. A! Çok geçmiş olsun:(( acil şifalar diliyorum, Mehtap'a katılıyorum inşallah güzel doğum günleri kutlarsınız....

    YanıtlaSil
  23. canım acil şifalar ...

    YanıtlaSil
  24. Allah acil şifalar versin ve en mutlu günleriniz yine birlikte geçsin dilerim...

    YanıtlaSil
  25. Acil şifalar diliyorum, büyük geçmiş olsun. Allah yardımcısı olsun ve nice doğum günlerini sağlıkla ve sıhatle geçirin hep birlikte.

    YanıtlaSil
  26. çok çok geçmiş olsun. Rabbim başınızdan eksik etmesin

    YanıtlaSil
  27. Allah acil sifalar versin, gecmis olsun

    YanıtlaSil
  28. Çok geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah. Allah şifa versin size de sabır versin. :)

    YanıtlaSil
  29. çok geçmiş olsun umarım babanız sağlığına kavuşur yine bütün çocukları toplanıp güzel bir doğum günü kutlarsınız...

    YanıtlaSil
  30. Gecmis olsun. Rabbim acilar sifalar versin.

    YanıtlaSil
  31. Gecmis olsun. Rabbim acilar sifalar versin.

    YanıtlaSil
  32. Bu kadar seveni varken bir yere gitmeye cesaret edemez, naz yapıyor o size :) Geçmiş gitmiş olsun inşaallah.

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar.
    Önce sevgili babanıza büyük geçmiş olsun dileklerimi iletir, Cenab-ı Allah'tan acilen şifalar dilerim. Hastalıkta sağlıkta biz insanlar içindir. İnşAllah babanız kısa zaman içerisinde şifa bulur ve eski sağlıklı günlerine döner. Bu emboli denen illeti ben de iki yakınımda gördüm. Ve bu aralar o kadar çok sıkça rastlanılan bir hastalık haline geldi ki, gün geçmiyor, falanca emboli atmış diye duymayalım. Doktorların ümit verici söylemleri çok önemli. Gerçekten doktorlar bu hastalık üzerine ne tahmin ediyorlarsa, %90 söyledikleri ile karşılaşıyorsunuz.
    Allah'tan ümit kesilmez, hastalığı da sağlığı da veren O'dur. Tekrar babanız için, Allah'tan şifalar ihsan eylemesini niyaz ederim.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  34. Çok geçmiş olsun. Tüm şifalar ondan yana olsun, tez zamanda iyileşsin babacığın..
    Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  35. Büyük gecmis olsun Tigris, en kisa zamanda sagligina kavusur babacigin insallah. Cok selamlar..

    YanıtlaSil
  36. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  37. Instagramda gördüm ben de , öyle girip yazınızı okudum. rabbim acil şifalar versin ve babanız tez zamanda iyileşsin inşallah..

    YanıtlaSil
  38. Canım benim inşallah baban iyileşir. Allahımdan acil şifalar dilerim sizin için...Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  39. Canım benim tekrar tekrar geçmiş olsun daha nice doğumgünleri kutlayın.

    YanıtlaSil
  40. canısı geçmşler olsun.Tez zamanda eski günlerine döner inşallah.
    ayrıca Doğum günü de kutlu ve sağlıklı olsun.

    YanıtlaSil
  41. Çok geçmiş olsun canım Ablam Acil Sifalar .

    YanıtlaSil
  42. Çok üzüldüm umarım her şey düzelir. Ve o geniş aile keyifli, bol kahkahalı günlerine geri döner. Bilirim böyle durumları... Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  43. Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda hep beraber sağlıklı mutlu yaşarsınız.

    YanıtlaSil
  44. Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda hep beraber sağlıklı mutlu yaşarsınız.

    YanıtlaSil
  45. Babanıza çok geçmiş olsun..Acil şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  46. Babanıza çok geçmiş olsun..Acil şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  47. Tigrisimm, canım benim çokk geçmiş olsun. Rabbim babacığına acil şifalar, sizlere güç kuvvet versin . Bu kötü günlerin hepsi geçecek inşallah. Babanın Doğum günü kutlu olsun. İnşallah yeni yaşı ona sağlıkla beraber gelsin.

    YanıtlaSil
  48. Tigrisimm, canım benim çokk geçmiş olsun. Rabbim babacığına acil şifalar, sizlere güç kuvvet versin . Bu kötü günlerin hepsi geçecek inşallah. Babanın Doğum günü kutlu olsun. İnşallah yeni yaşı ona sağlıkla beraber gelsin.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris