13 Eylül 2016 Salı

Bayram Şekerleri


Bayram şekerleri 

Selam dostlar,
Umuyorum ki bayramınız keyifli geçiyordur.
Biz çok şükür daha iyiyiz, abilerim , yengelerim ve yeğenlerim geldi aile daha bir sıkı sarıldı birbirine.
Babam da çok mutlu bir an önce ayaklanmak istiyor , biliyorum bu günler de geçecek.
Bayramın şekeri,çikolatası, tatlısı hepsi benim evimde . Nasıl da içten hala diyorlar. Hele küçük yumurcak var ya küçük yumurcak her sabah insanı hayata yeniden bağlıyor.
Bakıyorum da hepsi ne çabuk büyüdüler, aklı başında birer birey oldular. Yeğenlerimin hepsiyle ayrı ayrı gurur duyuyorum.
Sizin de  böyle tatlı bayram şekerleriniz var mı ?

31 yorum:

  1. Canım benim, yayın girdim, biraz geç kaldım. Gözün aydın Tigris'im. Babana da sürpriz olmuş, ne güzel. Allah birliğinizi bozmasın.Hepinize sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Şahane bu babaya moral,enerji yüklemesi olmuş:) birlikteliğiniz daim olsun canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm çok çok öpüyorum

      Sil
  3. Şahane bu babaya moral,enerji yüklemesi olmuş:) birlikteliğiniz daim olsun canım benim.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bayramlar kalabalık olunca güzel. Yoksa hüzünlü olur. Babanız da inşallah tez zamanda iyileşir.

    YanıtlaSil
  5. Bayramın tadı böyle çıkıyor sevgilerimle tigrisim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kuğummmm onlarla dünyamız aydınlanıyor

      Sil
  6. Bayramın tadı da sevdiklerinle çıkıyor ^^ Bizde henüz yeğen olmasada yeterince kuzen var. :) Hepsi birbirinden değerli. Rabbim sevdiklerimizi yanımızdan eksik etmesin. Sevgiyle kal... 😊

    YanıtlaSil
  7. Bayram, tam anlamıyla gelmiş sizin eve. Babanın sağlığı da daha iyi ya... Bayram bu işte... Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle, bayram çocuklarla güzel. Ailemden uzak olduğum için buruk bir bayram geçiriyorum. Fotoğrafı görünce çok özendim. Maşallah, Allah bozmasın. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Bayramın neşesi , güzelliği çocuklarla daha da artıyor. Babanıza tekrar geçmiş olsun diyorum. İyi bayramlar. ..

    YanıtlaSil
  10. Bayramın neşesi , güzelliği çocuklarla daha da artıyor. Babanıza tekrar geçmiş olsun diyorum. İyi bayramlar. ..

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel...Bayramlar böyle birlikte keyifli zaten...

    YanıtlaSil
  12. Bizim bayram şekerleri karta kaçmış, eltimle aralarında küçücük kaldığımız beş delikanlıya bakıp bakıp ne zaman büyüdüler bu kadar diye şaşırdık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman o kadar hızlı ilerliyor ki biz de küçüklük resimlerine bakıp şaşırıyoruz

      Sil
  13. Çok geç olmadan, iyi bayramlar ^^

    Bizim ufaklıklar biraz uzakta olduğu için, bu bayramı daha ziyade tatil niyetine geçirdik diyebilirim..

    Bloğumu ziyaret ederseniz çok memnun olurum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hışgeldiniz hoşluklar getirdiniz beni çok mutlu ettiniz

      Sil
  14. Ne güzel gelmişler bayramın tadı olmuşlar. Siz çok şanslısınız

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel şekerler onlar tadına doyulmaz. Daha nice beraber bayramlarınız olsun canım benim. Sevgilerimle 💕💕

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel şekerler onlar tadına doyulmaz. Daha nice beraber bayramlarınız olsun canım benim. Sevgilerimle 💕💕

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris