9 Eylül 2016 Cuma

Babam Evde


Dostlarım ,
Babamı bugün hastaneden çıkardık.
Evde tedavisi devam edecek. Fizik tedavi ile kısa zamanda ayağa kalkacağını umuyoruz.
Hastane ortamından sonra eve gelince keyfi de yerine geldi.
Dualarınız ve güzel dilekleriniz için, hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Mesajlarınız beni çok mutlu etti, hepinizi yanımda hissettim. Tek tek cevap yazmak isterdim ancak bu süreçte inanın ki yemek yemeyi ve uyumayı bile unutuyormuş insan.
 Güzel dileklerinizi babama ilettim, o da çok sevindi, moral oldu.Burada

Esenlikler dilerim.

42 yorum:

  1. Canımmm, gözümüz aydın olsun.Allah bir daha göstermesin, babacığına hayırlı uzun ömürler versin.Yakınım emboli geçirmişti geçen sene.Şimdi çok iyi.İçiniz rahat olsun bebeğim.İnan çok sevindim.Babacığına geçmiş olsun dilkeklerimi ve sevgi saygılarımı iletirsen.Anneciğine de tabii.Şimdi dinlenme zamanı.Ben on beşinde başlıyorum Yoncalı şala haberin olsun canım :) Davet mi gönderiliyordu?Onu sen yapabilirsin değil mi Tigris'im?Sevgilerimle çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablam inşallah bugünler geçecek. Annem babam da selamlarını iletiyorlar size.
      Size hemen davetiye gönderiyorum, sevgi ve öpücüklerimle birlikte.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun. Daha daha güzel haberlerde kulağımız. Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim o güzel haberleri vermek için ben de sabırsızlanıyorum, inşallah herşey çok güzel olacak.

      Sil
  3. Gözünüz aydın, çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Sevgili babanıza tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletir, Cenab-ı Allah'tan acil şifalar ihsan eylemesini niyaz ederim. Bundan sonra babanıza salık verilen fiziksel hareketleri bolca yaptırın. Salık verilen hareketleri ve günlük oturma seanslarında o ne kadar "off!" dese bile siz ona aldırmayın. Doktorlar ne yapmanızı önerdi ise, aynen onları uygulayın. Bu biraz zor olacak ama, bu günler de geçecek. En azından onun tekrar ayağa kalktığını ve kendi başına adımlar attığını görmeniz hem babanıza, hem de sizlere çok büyük bir moral olacaktır. Beyin ve sinirler arasındaki bu iletişim bozukluğunu yenmek biraz zaman alacaktır. Moral ve sabır bu hastalığın en büyük ilacıdır, bunu asla aklınızdan çıkarmayın. Sakın babanıza "aman of!" demeyin, yoksa moralini bozarsınız, bunun sonucu olarak ta fizik tedaviden olumlu cevap alamazsınız. Şuuru ve bilincinin yerinde olması çok güzel ve sevindirici bir durum. Bu en azından hasta ile bakıcıları arasındaki diyaloğun sağlıklı olmasını temin etmekle birlikte uygulanan bakımda ne hasta, ne de bakıcısı zorlanmaz. Doktor sizi eve gönderdiğine göre, ikinci emboli atma riski en aza inmiş demektir. Hastanede tedavi görmekte iken bile ikinci emboli atan hastalar vardı.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey mesajınız bize gerçekten moral oldu. Umuyorum ki herşey yolunda gidecek, zor bir süreç bunu biliyoruz, babamıza öf demek ne kelime bebekler gibi bakarız sırtımızda taşırız onu.

      Sil
  5. Ahhh, ne kadar sevindim eve çıkmanıza! evde tedavi her zaman hasta için daha motive edici oluyor. Allah sizleri birbirinize bağışlasın :)))))

    YanıtlaSil
  6. Umarım daha iyi olur. Tekrar çok geçmiş olsun canım. ..
    Hayırlı aksamlar ..

    YanıtlaSil
  7. Geçecek insallah daha iyi olacak tigrisimm

    YanıtlaSil
  8. Hastane ortamı farklıdır. Ev ortamında daha da iyi olur. Sevginizi şefkatinizi gördükçe rahat ve güvende hisseder. Burumda iyileşmesinde önemli bir faktör oluşturur. Fizyoterapistin ehline düşerseniz inşallah ve bu sureç dahada hızlanır fizik tedavi bu aşamada çok önemli o hareketleri dinlene dinlene mümkün oldukça yapmasını sağlayın. Allah yardımcınız olsun.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bakalım iyi bir fizyoterapist araştırması içindeyiz, zor bir süreç umuyorum ki babam yine ayağa kalkacak

      Sil
  9. Tamamen iyileşeceğine eminim. Ellerinden öpüyorum babacığının. Geçti geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım babam da çok selamlarını iletiyor size

      Sil
  10. Evde olmak daha iyi gelecektir eminim, çok geçmiş olsun.
    Öperim ellerinden.

    YanıtlaSil
  11. İnanıyorum ki çok daha iyi olacaktır dualarım sizinle :))

    YanıtlaSil
  12. Gözünüz aydınn! Sonunda beklenen güzel haberler geldi, çok sevindim. Tekrardan çok çok geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Selincim bundan sonrası zorlu bir süreç olacak umarım kısa sürer

      Sil
  13. Rabbim şifalar versin daha iyi olacak Rabbim'in izni ile inşallah babacığın tekrar geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş gitmiş olsun inşallah,gözünüz aydın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ki sizin söylediğiniz doğrultuda gelişecek herşey

      Sil
  15. Bitanem; çok çok geçmiş olsun.Rabbim tez zamanda sağlığına kavuştursun inşallah. Kucak dolusu sevgiler TİGRİSİM.

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun. En kısa zamanda eski sağlığına kavuşur inşallah.

    YanıtlaSil
  17. Maşallah arkadaşım inşallah tez vakitteiyileşecek babacık.
    O anneyide senide öperim ben.

    YanıtlaSil
  18. Maşallah arkadaşım inşallah tez vakitteiyileşecek babacık.
    O anneyide senide öperim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınızzzzzz ben de çok çok öpüyorum sizi

      Sil
  19. Gözümüz aydın çokk sevindim 🤗. Her şey çok daha güzel, çok daha iyi olacak inşallah. Seni öyle iyi anlıyorum ki canım benim. Ama inan daha güzel günler gelecek 🤗. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımmmm , gün gün daha iyi görüyorum babamı . Umarım çabuk toparlanır.

      Sil
  20. Gözümüz aydın çokk sevindim 🤗. Her şey çok daha güzel, çok daha iyi olacak inşallah. Seni öyle iyi anlıyorum ki canım benim. Ama inan daha güzel günler gelecek 🤗. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris