3 Ekim 2015 Cumartesi

Ben İyiyim

Yokluğumda beni merak edip gerek, telefonla gerek mesajla gerekse mail yoluyla bana ulaşan sevgili dostlarım. Merak edilecek bir durum yok. Yoğun stres altında herşeye üzülüp ,kimseyi kırmayayım derken birikimin bir patlaması olması gerekiyordu. Son zamanlarda bana ne oluyor anlamıyorum diye panikleyip ,kendimi iyi hissetmemem üzerine gerekli tetkiklerim yapıldı. Çok şükür önemli bir şey yok tansiyonum biraz yaramazlık yaptığı için doktor gözetiminde olacağım kısa bir süre. Hepinize sevgi ve selamlarımı gönderiyorum . 

12 yorum:

  1. Aman dikkat! Umarım bir an önce normal seyre dönersiniz geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Çok üzüldüm. :( Kendinize dikkat edin. Okullar açıldı. Minikleriniz size ilaç gibi gelir eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizin gibi blog dostlarım sayesinde ben çabuk düzelirim ki . Miniklerim de en büyük destekçilerimden olur zaten

      Sil
  3. Çok çok geçmiş olsun,
    uzunca bir aradan sonra, özledim ama çok hem de..

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris