3 Nisan 2015 Cuma

Yine Mim'lendim

Bu sabah yorumlar kısmında sevgili dostumun RENKLİ PASTA SEPETİ mim çağrısında liste başında ismimi  görünce çok mutlu oldum.İnsanların dünyasından ip uçları yakaladığım , kişinin kendini ifade ettiği mim etkinliklerini seviyorum. Gelelim sorulara ,

1- Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne? 
Bu sıralar bilgisayarımı pek kullanmıyorum. Tablet ve telefon daha kolayıma geldiği için. Bir görüntüye bağlı kalmıyorum zaman zaman değiştiriyorum. Son olarak İzmir'de benim için anlamlı bir günde çekilen bu resim telefonumun duvar kağıdı .

2-Bir kafeye girdiğinde , genellikle ne sipariş verirsin?
Türk kahvesi diyeceğimi sanmış olanlar vardır.Her yerde kahve içmem kahvenin anlamı ve lezzeti olmalı.Duruma göre çay ya da herhangi bir içecek olabilir.

3-Google'da aradığın en son şey ne ? 
Bu sıralar , önümüzdeki günlerde okulda yapılacak bir tören hazırlığı içindeyim. Sunum metnimde kullanmak için " vatan ve kahramanlık şiirleri" aramışım .

4- Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim? 
Her ne kadar çok mesajlaşma  huyum olmasa da , ama uzunca bir süredir göremediğim  , konuşamadığım özel bir yürekle mesajlaştım.
Konuştuğum insan da , dün gece küçük yumurcakla kamera bağlantısıyla konuştum. 

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Geçen sene Toplum Destekli Polislerimizle bir projeye dahil edilmiştim. Projenin bir ayağı olan tiyatro etkinliğinde ben de davetliydim.Mahkumların sahneye koyduğu Üstün Dökmen'in  "Komşu Köyün Delisi" adlı oyununu izlemiştim.

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?

Kış tatilinde yeğenlerimle birlikte İstanbul'da "yapışık kardeşler" filmine gitmiştik. Filmde bir arkadaşımın oğlunun rol aldığını görmek bana sürpriz olmuştu. 
7- Hangi diziyi herkes izlemeli?
Uzun zamandır dizi izlemiyorum. Ama benim gönlümde hep " Yeditepe İstanbul " " Şaşıfelek Çıkmazı" vardır. 

8-En son ne tür müzik dinledin?

Beni tanıyanlar Kayahan hayranı olduğumu bilirler. Son günlerde hastanede olması beni çok üzüyordu ve her gün şarkılarını dinliyordum. Bu satırları yazarken , kötü haberini  almak beni fazlasıyla üzdü. " yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerde buluşuruz" yıldızlara ulaştığın günde böyle bir soruya cevap vermek gerçekten çok zor.

9- Seni en çok ne çıldırtır? 

Son zamanlarda çekemeyen , kıskanç insanlar , yerine getirilmeyen sözler, yarım kalan şeyler.

10- Ne zaman uyanırsın?

Güne göre değişir. Genelde sabahları erken kalkarım. Bazen hiç uyumadığım da olur. Ama kaçta kalkmam gerekiyorsa saatin alarmı bile bazen hızıma yetişemez . 

11-internetteki ilk adın neydi?

Tigris Driver'di yine 

12- Favori emojin nedir? 

Sahte şeyleri her ne kadar sevmesem de o sevimli maymun var ya o maymun yüzünü kapatıp utanmış hah işte o .

13-kedi mi köpek mi?
Ben kediciyim. (Bu sevimli kedi Amerika'daki arkadaşım Kristina'nın sevimli kedisi Mimzy)

14-Kuzey mi güney mi? 

Kalbimin heyecanla attığı  attığı yer neresiyse ? 

15- İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?

tarihi dokunun yerinde yeller bile esmeye fırsat bulmadan gökdelenlerin dikilmesi.

16- İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?
Ortaköy, Beşiktaş , Beyoğlu

17-Kafanda genel olarak ne olur?

Neler olmaz ki ? Aynı anda bir çok şey planlarım, iç sesimle  konuşurum.Aynı anda yirmi çocuğu duyarım ve yarın şunu yapmalıyım diye .Aklımdan ne çok şey geçiyor toparlayıp yazamadım ki.

18- Komedi mi dram mı ? 

Komedi

19- Çay mı kahve mi ? 

Ben bir sade Türk kahvesi alayım.

20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun? 

Dün gece sabaha karşı uykuya daldığım için , uyuyordum. 

21-Son olarak bir sırrını paylaş.

şimdi bunun için erken olduğunu düşünüyorum . günü geldiğinde ...

Kahve Yanı Bir Kitap

ve mime katılmak isteyen herkes .

27 yorum:

  1. Aynı mimi ben de yaptım adınızı görmüştüm hemen bakayım dedim hocam ne yazmış diye :D Çok keyifli oluyor mimler :) Kedi bende de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ilginiz için . yoğun bir günde araya sıkıştırdım

      Sil
  2. Cevapları çok sevdim. Beğenerek okudum... Teşekkür ederim...:))))

    Kayahan gerçekten de bizi üzdü bu gün... Ama sonsuza kadar yaşayacak bir isim bıraktı... Allah rahmet eylesin....

    Mimlemek istediğim birkaç arkadaşım daha vardı. Berika'nın günlüğü ve Sulti's de onların arasındaydı. Ama sonuçta listeyi bir miktar sınırlı tutmak da gerekiyor...

    Bu mimde o isimleri de görmekten mutluluk duydum. Aracılığınızla sevgilerimi gönderiyorum...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle size çok teşekkür ederim , her fırsatta bana verdiğiniz değer için. Daha önce de söylemiştim siz bana çok uğurlu geldiniz.Sizinle dostluğumuzun çok uzun yıllar sürmesi dileklerimle sevgiler.

      Sil
    2. Aynı dilekleri ve umutları taşıyorum..:)) Teşekkür ederim. Uzaktan sevdiğim dostlarımdan birisiniz...

      Sil
  3. bende kediciyim =) keyifle okudum
    sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yeşekkür ederim , yazılarımı okuyup beğendiğiniz için

      Sil
  4. Çok keyifle okudum :) inanın mim'lendigime o kadar sevindim ki...Ah bu posta beni kim mim ler ki acaba diye iç geçiriyordum :) Sevgili Nahide Hanima ve size kocaman Sevgiler ❤En kısa zamanda yanıtlayacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAdi bakalım merakla bekliyorum cevapları

      Sil
  5. anaaaaaaaaammmm ben mimlendim deeeeee bi sorun var nasıl oluyo ne yapmama gerek=)))) bilmiyomm ki =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Yeşim biliyorum o duyguyu. Geçen ay mimlendiğimde ne ki o? dedim :) Şimdi mim profesörü oldum :)Bu mimdeki soruların cevaplarından oluşan kendine özel bir yayın hazırlayacaksın canım. İster görsellerle süsleyerek daha ilginç hale getirebilirsin, ister yalnızca yazı olarak cevaplarsın.

      Sil
    2. teşekkürlerrr=))) yardımın için en kısa zamanda paylaşıcam inşallah=))

      Sil
  6. Ben de mimlenmişiiiiim :) Teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir memnuniyetle , cevaplarınızı bekliyorum

      Sil
  7. canimmm çok tesekkur ederim beni dusundugun içiiiin, bi suredir ortalarda yoktum, bi baktim mesajinla karsilastim çok memnun oldum, en kisa surede cevaplicam, bu aralar Onat'la ugrasiyoruz biraz. bademcik ameliyati olduk, optum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışıklıya Çok geçmiş olsun, epeydir görünmüyordunuz özlettiniz cevaplarınızı merakla bekliyorum ,Sevgilerimle

      Sil
    2. odevimi buyuk bir zevkle yerine getirdim örtmenim, tekrar tesekkur ediyorum beni dusundugun için

      Sil
    3. Çok mutlu oldum, okurken çok eğlendim, teşekkür ederim :)))

      Sil
  8. sorular aynı mı yoksa mail atarmısınız bugün yapmayı planlıyorum da sizden haber bekliyotum=))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorular aynı . Şu an Telefondan yazmak zorunda olduğum için sıkıntı var. Mail atamıyorum

      Sil
  9. anladım ben hallederim siz yorulmayınn=) bende kimi mimlesem acabasıı??=))))))))

    YanıtlaSil
  10. heyuuuuuuu ödevimi bitirdim sıkıntıları giderdim şimdi bakabilirsiniz eğlenirsiniz okurken inşallahhh=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda okudum teşekkür ederim , cevapladığın için

      Sil
  11. Soruları cevapladım nihayet:)
    Bi hayli de eğlendim doğrusu :))

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel mim olmuş (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Beğenmenize sevindim

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris