6 Nisan 2015 Pazartesi

Kırmızı mı Pembe mi?

Haftaya yoğun bir tempoyla başladığım bir gündü. Sabah erkenden okulda hazır bulunmak biraz zor geldi.Salonda  bir kaç prova derken baktım saç baş  birbirine karışmış, mikrofon kabloları içinde üstüm başım toz toprak olmuş.Öğlen yarı perişan derse girerken ben içimden ne bu halim diye düşünürken eski velilerimden birisi " bugün yine güzelliğiniz üstünüzde , rujunuzun rengine bayıldım " demez mi .İçimden  güldüm, o kadar özenli geldiğim  birgün bu sözü duyma .en perişan halimde övgü al. 
Beğeni alan rujum günün yıldızı olduğuna göre o ve saz arkadaşlarını fotograflamadan olmaz. Ama ben hiçbir ruju tek başına sürmem ki .İllaki bir rujla tonlama yaparım, favori rujum mu  hergün sürmesem de tabiki Kırmızı . Dudak rengine yakın pembe tonları günlük kullanım için en ideali oluyor. Ne kadar çok rujun var demeyin sakın. Çünkü birkaç tanesi dışında çoğu hediye. 

12 yorum:

  1. Kırmızı olsun 10 lira fazla olsun mantığı devam bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kırmızı olsun , dozunda olsun diyorum.

      Sil
  2. Ben naturel tonları seviyorum ama pembe iyidir kırmızıya bayılsamda günlük olarak kullanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Pembenin natural kırmızında bordoya çalanı en favorilerim :)))

    YanıtlaSil
  4. Pembe bence daha naturel duruyor:)

    YanıtlaSil
  5. Ben genelde pembe kullaniyorum, dedigin gibi gunluk kullanim icin daha ideal. Kirmiziyi ise daha ozel gunlerde tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı size çok yakışıyor hocam bence bordo da güzel favorilerim arasında

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris