18 Nisan 2015 Cumartesi

Taze Bir Bahar


Yorgun geçen bir Cuma'nın sonunda erkenden Uyuyup sabah şiddetli bir baş ağrısıyla uyanınca , yeniden uyumak en iyi çözüm oldu. Tembellik yapmak için bahaneler ararken güzel sözlerle kendime gelip kahvaltı masasında buldum kendimi . Eee ardından kahvesiz olmaz tabiki.daha fazla rehavete meydan vermeden dışarıda olmalıydım.Tesadüfen karşılaştığım eski dostlarımla kahveli sohbetli bir günün sonunda küçük bir çiçekçinin önünde baharın güzelliğini hatırlatan başdöndürücü koku beni kendine çekti .Bir demet bahar doldu evime.
Bahar , bir demet frezya tazeliğinde sundu kokusunun güzelliğini .Tigris

8 yorum:

  1. O yorgunluğun üzerine güzel kahvaltı ve kahve güzel gelmiştir yorgunlugunuzu atmışınızdır ćiceklerde çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , görünce dayanamadım aldım . Kokusunuok severim Frezyanın

      Sil
  2. Çiçekler de sofra da şahane görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , arada kendime güzellik yapmayı seviyorum :))

      Sil
  3. Bu çiçekler mis gibi kokar. Beni hasta etse de baharı seviyorum ben..:)

    YanıtlaSil
  4. Sarı renk, insanın içini kıpır kıpır yapıyor. Hele hele şu bahar aylarında.
    Tabi bugüne bakacak olursak pek bahardan kalma bir hava yoktu:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris