29 Nisan 2015 Çarşamba

Hayata Merhaba


Çok değil bundan bir kaç hafta önce , bahsetmiştim penceremin yeni sakinlerinden . Pazar günü minik yavruları görünce nasıl sevindim nasıl...Hayata merhaba diyen iki minik kalp.Hayattan bezmiş ,herşeyi kendine dert eden , küçük şeyleri abartıp adeta rahat batan , dünyanın  anlamsız ritminde kaybolup yapmak istediklerini yarına erteleyen , hep birşeylere geç kalıp küçük mutluluk paylarından kendini mahrum eden yüreklere örnek olası yaşamanın çok güzel olduğunun kanıtı .Benim minik güvercinlerim büyüyüp yeni yavrular dünyaya getirecekler .Yaşamak için hep bir amaçları ve güçleri olacak.Ne duruyorsunuz, o atmakta zorlandığınız ve geç kaldığınız  küçük adımla başlayacak bütün güzellikler.

9 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsiniz. Yavrulara iyi bakmalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , anne güvercin çok güzel bakıyor minişlere :))

      Sil
  2. Beklenen misafirler geldi..:) Hoşgeldi..:)

    YanıtlaSil
  3. Misafirlerine benden selamlar çok şekerler :)

    YanıtlaSil
  4. Hosgelmisler ve de iyi ki dogmuslar :) Yeni dogan bir canli her zaman yeni bir umuttur, yazinizi zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlılar. İnsana yaşama sevinci aşılayan şeylerden biridir yeni bir yaşama tanıklık etmek çok şanslısınız..

    YanıtlaSil
  6. Burnunuzun dibinde belgesel, ne tatlı : )

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris