2 Nisan 2015 Perşembe

Bahar mı gelmiş ne?

Son günlerde güneşin ışıltılı yüzü bir görünüp bir kaybolsa da ; ağaçlar gelinliklerini giymişse , çimenler sarı benekli  elbiseleriyle sizi selamlıyorsa , karıncalar , arılar , kelebekler de uzun uykularından uyanmışsa ,  bulutlar sevinç göz yaşlarını çok sık döküyorsa ,bahar gelmiş mi ne ? Gelmiş gelmiş. Bu sabah farkettim ki ağaçların yaprakları görünmeye başlamış , karıncalar yolumda askerler gibi dizilip beni uğurluyorlardı.yan bahçenin çimenlerinin arasından çiçekler nasıl da güzel açmışlar.küçük bir patikada yürüyormuşum hissini veren , her gün gidip geldiğim yol ,diğer mevsimlerde olduğu gibi bugünlerde baharın müjdesini veriyor bana .Eee artık Nisan Ayına girdik. Uzun bir kıştan sonra bahar bana çok iyi geldi .Gerçi Nisan ayları yoğun tempolu olur bende hep. Olsun kimin umrunda . Bayramlar törenler nasılsa yapılacak. Ama bu bahar başka bir güzel .

11 yorum:

  1. Baharı çok severim...:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelirken eli boş gelmemiş , sevilmez miii;)))

      Sil
  2. Çok Şirin olmuş etkinlik baharın geldiğini yağmurdan ve toprak kokusundan anlaşılıyor baharı çok güzel anlatmişsiniz hocam :-)

    YanıtlaSil
  3. Siz her zaman harika etkinlikler yapıyorsunuz hocam :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yayınıma bakarmısınız...:)
    http://www.renklipastasepeti.com/2015/04/kendi-kendimle-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bana verdiğiniz değer için. En kısa zamanda mim görevimi yerine getireceğim, sevgilerimle

      Sil
  5. Yazin mujdecisi, bahar hic sevmezmiyim :) Su aralar icim kipir, daha bir neseliyim :))

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris