3 Mayıs 2015 Pazar

"MİM" Depresyondaymışım


Sevgili blogger arkadaşlarımın zaman zaman mimlerin de benim ismimi vermeleri çok hoş . Bu seferki mim etkinliği beni ilgiyle takip eden Berika'nın Günlüğü'nden geliyor. Teşekkür ederim sevgili blogger arkadaşım .Bu mimin en güzel yanı iki soru içermesi.Ama  Sorular bu sefer pek eğlenceli değil kötü günleri, kötü anları  çağıran nitelikte.Gelelim sorulara 

  1-Depresyona ne sıklıkla girersin?
Her ne kadar   depresyona girenlere moral vermekten kendime pek sıra gelmese de , ben de insanım nihayetinde.Çok sık olmasa da hayatımda bir kaç kez büyük çıkmazlara girdiğim günler oldu tabiki. Ama hayatta ne yaşarsak yaşayalım umudun hep var olduğunu hiçbir derdin çözümsüz olmadığını bilip hale şükretmek gerek.Sonuncusu derseniz 2013 Kasım ayında geleceğim sinyallerini verip 2014 Ocağında minderini kalın serip iyice yerleşen  2014 Şubatında popülerliğini yitirip yeterince  ilgiyi göremeyince yavaştan yavaştan beni terkeden depresyon mümkünse bir daha semtime bile uğramasın.Kalbimle beynimin arasına girip mantığımı ve duygularımı birbirine katıp karıştıran illet aman benden uzak dur. 
 2-Bu gibi zamanlarda ne dinlersin?
Ben ki, belli bir müzik tarzından  başka dinlemeyen, her telden çalar olmuştum o dönemde . Ama bozuk plak gibi takıldığım "Levan Polka" ( okulda da dinlediğim için çocuklar öğğğ diyecek hale gelmişlerdi) liste başında ise "Candan Erçetin'nin Arada bir şarkısı" vardı .Çok bunalımlı zamanda günlerce uykusuz gezip son çare bir doz "Galevera Deresi" gözyaşlarıyla birlikte yutulup uyuyunca sabaha bir şey kalmıyordu.Ne kadar da kolay anlatılırmış o dönemler meğerse. Bana bir şarkıyı çağrıştırdı.
"Meğer hayat bir masalmış"Yani hiçbir şeyi dert etmeye değmeyecek kadarmış hayat.





Mim geleneğine uyup benim de mimlemek istediğim blog dostlarım var tabiki.

Sürpriz Misafir
Renkli pasta Sepeti 
                                  Mimlendiniz.

                            

8 yorum:

  1. Teşekkür ederim...:) Bakalım ben de depresyondamıyım...:)

    YanıtlaSil
  2. Hayat çalkantılarla dolu ayağa kalkabilene ne mutlu :) Hep ayağa kalkabilenlerden ol Tigrisciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim bu güzel dileğin için .

      Sil
  3. Dilerim depresyon denen o menem şey hayatiniz boyunca size hic mi hic ugramaz ☺Sevgiyle kalin ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , umarım uğramaz :))

      Sil
  4. Sevgili blogger arkadaşım,
    Canım, tatlım, kıymetlim benim :))
    Kusura bakma pek bi ihmal ettim buraları. Sanırım depresyondaydım :))
    Umuyorum en kısa zamanda cevaplayacağım.
    sevgilerle...gülüşlerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekercim , hayat depresyona girecek kadar uzun değil :))

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris