21 Mayıs 2015 Perşembe

Yağmura Güzelleme


Günlerdir sıcak , günlerdir bunaltıcı hava bir buhran gibi boğazıma karabasanlarını göndermiş  , bir serinliğe hasret...Ha yağdı yağacak ,bir karaltı bir toz duman ardından nazlı nazlı süzülen bir iki irice damla ve sonrasında gitgide hızlanan camda oynaşan damlaların ince çizgiler halinde açtıkları eğri büğrü yollar , sevinçten ağlayan bir insanın yanaklarından süzülen inci taneleri kadar çoşkulu , umut yüklü . Toprakla karışık ,uzak diyarların özlem dolu kokusu burnumda ,  yanağımda rüzgarın alıp kaçtığı buselerin pembeliği...Akşam üstünün sessizliğinde  duyulan haberin sevincinde gün huzurla uykusuna hazırlıklıkta.Benimse kalbimden dökülen yağmura  bir güzelleme .
Baharında mevsimin, cama düşen her damla,gök annenin sevinç gözyaşlarıdır.Tigris

16 yorum:

  1. Yağmur damlalarının cama vuruşuna takılıp saatlerce öyle kalabilirim....

    YanıtlaSil
  2. Baharda yağan yağmurdan korkmazsında kısa sürer, herkes bir süre yaptığı işe ara verir ve yağmuru izlemeye koyulur. Bazısı o damlalara aldırmaz bile ama bazısı kenardan yavaş yavaş kokmaya başlayan toprağın kokusunu içine çeker ve gök anneyle toprak babanın bu çiftleşmesini nam-ı değer bereketi izlemeye koyulur. Şu an yazıverdim :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır yoktunuz ortalıkta özlettiniz kendinizi, yine güzel duygularınızla çıktınız karşımıza. selam olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , ben de sizin gibi yüreği güzel dostlarımı özlemişim, hep sevgiyle ....

      Sil
  4. Yağmurla yıkanan bir doğanın zerafeti dünyada hiçbir canlıda yok sanıyorum. Çok güzel bir anlatım… Daha yeni farkettim blogunuzu. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hep baharda yağan yağmurun insana bir başka huzur verdiğini düşünürüm :) Her mevsim de bir başka bahar değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur , huzurdur berekettir yeniden doğuştur aslında

      Sil
  6. Amanın yarebbim;)
    Nasıl da güzel anlatmış:)

    YanıtlaSil
  7. Yağmurun yağışı ve sonra güneşin açısı toprak kokusunu duymak çok güzel şiir gibi anlatmıssiniz hocam :-)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir anlatım olmuş, bu sene eskisi kadar yağmadı gibi geldi oysa biraz daha bahar yağmuru bekliyordum, hayırlısı olsun:) yağmurun birşeyleri dinginleştirdiği tartışmasız bir gerçek evden öylece dışarıyı izlemek bile başlı başına terapi, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , usul usul yağan yağmur kadar huzurlu bir şey yok

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris