10 Mayıs 2015 Pazar

Annelerin Günü


Annelik Yaradan tarafından kadınlara verilmiş en güzel ve özel duygu.Öyle bir güne sığdırılıp bir gün hatırlanacak kadar basit değildir.Anne karnına ilk düştüğümüz günden itibaren başlayan zor ve bir o kadar da sorumluluk isteyen yolculuğumuzda her an nefeslerini yanımızda hissettiğimiz tek insandır anne.Ailenin bütün yükünü üstlenip , gecesini gündüzüne katar , biri bin eder , evlatları için korkmadan canını verir.karşılığında bir öpücükle inci taneleri gözlerinden süzülecek kadar yüreği güzeldir.Cuma günü okulda miniklerimle hazırladığımız lale şeklindeki kartlarımız ve küçük hediyelerimle annelerimizi mutlu ettik.

  Gelenek olageldiği üzere abilerim ve ben annemize bir hediye alırız.Bu sene , en az bir çocuk kadar bakım ve ilgi isteyen ve annemin de çocuğu kadar sevip bakacağı bu minik ağacı aldım. Kumkuat ağacının benim yerime geçip de pabucumun dama atılacağını bile bile gözlerindeki sevinç ışıltısını görmek her şeye değer.Onlara  ne yapsak ne hediye alsak az gelir.Emekleri ve hakları ödenmez.Bütün kalbimle annelerin ve annelik duygusuyla dolup taşan güzel yüreklerin anneler gününü kutluyorum, sevgiyle.

11 yorum:

  1. Ben de bu vesileyle tüm annelerin ve annenizin gününü kutluyorum... Her gün anneler günü sevgi ve coşkusuyla geçsin..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin gibi. Güzel bir annenin gününü kutlarım.

      Sil
  2. Sizin annenizin ve tüm annelerin gününü kutlarım.. Herkes anne olamıyor ne yazık ki olanlara ne mutlu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , ben biyolojik anne olmasam da her sene bir yenisi eklenen minik yüreklerin önce öğretmenleri , sonra arkadaşları ve anneleriyim.

      Sil
    2. Anne olmak için doğurmaya gerek yok ne yazık ki bunu görebiliyoruz istemesekte, bu sebeple siz gözümde bir annesiniz, ne mutlu..

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim beni çok duygulandırdınız :..(

      Sil
  3. Siz de anne sayılırsınız hocam hele ki o yaş grubu için. Anneler gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Bende sizin ve tum annelerimizin anneler gununu kutluyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 20 million visits, 193 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______447%20%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizin Uluslararası blogspot" konulu kayıt blogunuzu Publicize öneririz
    "Dizin" Dünyada 20 milyon ziyaret, 193 Ülke olduğunu! ve 20.000 'den fazla bloglar. Bize katılın gel, kayıt ücretsizdir, sadece sen bizim blogu takip That sormak
    Ben Uluslararası Sözlük Blog yılında Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin Ülke Temsil Will
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Nasıl blog Adı Lütfen
    URL blog
    Hangi yılında Çalıştırma Ülke Nasıl Oturum Of Kiralama Your Country Listesinde Eklenecek
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve onları tıklarsanız, sen o Ülkeden bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank size doğrulamak için blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______447%20%20Members
    Mutlu Bloglama
    ****************
    Benim blog takiben için teşekkür ederiz - bu büyük ölçüde takdir! O)
    Ben blogunuza takip, geri takip edin
    +++++++++++++++

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir ağaçmış, fotoğraflar da çok iç açıcı.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris