20 Mart 2013 Çarşamba

Mucizesin


Evrende soluk aldığımız her bir saniye
yeni ve özel bir an,
bir daha yaşanamayacak bir an...

Peki biz çocuklarımıza ne öğretiyoruz?
İkinin iki daha dört ettiğini ve
Fransa'nın başkentinin Paris olduğu dışında.

Onlara kim olduklarını ne zaman öğreteceğiz?
Her birine kim olduğunu biliyor musun?
Sen bir mucizesin demeliyiz.

Yıllardır senin gibi bir çocuk daha
dünyaya gelmedi.

Bacakların, kolların, parmakların,
hareketlerin bir mucize.

Bir Shakespeare, bir Michaelangelo,
bir Beethoven olabilirsin.

Sen de bu kapasite var.
Sen bir mucizesin.

Büyüdüğün zaman senin gibi bir
başka mucizeye nasıl zarar verebilirsin?

Çalışmalısın.
Hepimiz çalışmalıyız.

Dünyanın, çocukların yaşamasına değer
bir yer olabilmesi için çalışmalıyız.
(Alıntı)

1 yorum:

  1. Sen Bir Mucizesin

    sen bir mucizesin başıma gelen
    bir kasırgasın beni darmadağın eden
    bir meltem yelisin gönlümde esen
    bir çiçeksin hayallerimi süsleyen
    ah! sen de bana hep gülümsesen
    sen benim hiç görmeden sevdiğimsin
    bil ki hiç tanımadan gönül verdiğimsin
    sen gönlümde yeşeren tek gonca gülsün
    mutluluğumuz ömrümüz boyunca sürsün
    seni hiç görmemiş olsam bile
    belki bir gün çıkıp gelirsin diye
    ümitsizce olsa da yolunu gözlerim
    inan ki sensiz hüzünlüdür yüreğim
    ne olur gel de benim de yüzüm gülsün... (ALINTI)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris