12 Mart 2013 Salı

Anne Kedi



Bir göl kenarında yaşayan ve sudan nefret eden bir kedinin bir gün yavruları olur; fakat bu yavrular her gün gölün kenarında oynamayı ve suya girmeyi çok severler.

Yavrularıyla birlikte göle giren ve onlarla suyun içerisinde oynayan anne kediyi gören bir başka kedi hayretler içinde kalır ve ona sorar:
"Sen yıllardan beri sudan nefret ederdin, ama görüyorum ki artık sudan hiç çıkmıyorsun. Bunun sebebi nedir?" Anne kedi şöyle cevap verir:
"Hâlâ suyu hiç sevmiyorum ve göle girmekten de nefret ediyorum, ama ben yavrularımı çok seviyorum."
  

2 yorum:

  1. Anne Kalbi Merhamettir.

    Anne kalbi merhamettir, ilahi bir adalettir
    Mevla’m ne güzel, yaratmış, her anne de bir melektir

    Ödenemez hakları var, ne de güzel yanları var
    Anne olan her kadının, cennetten müjdeleri var

    Anne kıymeti bilenler, ne dert çeker ne gam keder
    Araya girse de eller, ayıramaz hiçbir engel...

    YanıtlaSil
  2. DİDEM / ZELİHA :İnsan sevdikleri için her şeye katlanır.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris