22 Kasım 2017 Çarşamba

Gune Nasil Basliyorum ? MİM

Güne nasıl baslıyorum. MİM

Merhaba canlar .
Tigris bir kayboluş kayboldu ki, iki hafta inanır mısınız iki yıl gibi geldi.
En son Antalya’dan Üniversite arkadaşım geldi. Onunla ilgili yazmam gerekenleri bir türlü fırsat bulup kaleme alamadım . Oysaki size Onur Erol’u ve geçirdiğimiz müthiş konseri anlatacaktım ve hemen arkasından  misafir ettiğimiz Levent Üzümcü’yü .
Tam yazayım dedim bir de baktım ki İstanbul’dayım. İstanbul’daki günlerimi yazayım derken , Almanya’dan gelen misafirler... oyyy bu böyle uzar gider.
Bu arada sevgili Ece Evren ve hemen ardından sevgili Derya (Delikızınbohçası) aynı mimde beni sobelemişler. Hemen mim görevimi yerine getirmeliyim dedim .
Bakalım Tigris güne nasıl başlıyormuş.
Yoğun geçen iki haftayı bir kenara koyarsak , Tigris sabah ezanları okunurken gözlerini açar, yarım saat içinde hazırlanıp yollara düşer. Bu sıralar sokak köpekleri ve benden başka kimsecikler olmuyor. ( Bu sabah farkettim bir de kargalar arkadaşlık ediyorlar bana ) Bütün sokaklar benim oh.
Her ne kadar yarım gün çalışmam başkalarının gözüne batsa da ( onlara tavsiyem çok çalışıp onlar da öğretmen olsalarmış hıh) öğlen olduğunda şarjı %3’lere düşmüş telefon misali eve kendimi zor atıyorum. Bir şeyler atıştırdıktan sonra kitap okumak için uzandığımda nedense uykunun tatlı kollarında kendimi bulmuş oluyorum.
Tabi bu arada ev halkından biri bana seslenmemişse. Öğleden sonra evin ihtiyaçları, babamın ilaçlarının alınması, banka işleri vb. O gün bahtıma hangisi düşerse artık.
Akşam asıl eğlence başlıyor babamın iğnesini yaptıktan sonra , bilgisayar başındaki sekreterlik görevimle ( babamın yazıları, facebook paylaşımları, kitapları ile ilgili  yazıları vb. ) bir bakmışım saat 23.00 olmuş. Ben ufaktan ufaktan yatayım deyip kitabımı elime alıyorum almasına da zamanı unutup saati 2 yaptığım çok oluyor. Ya da erkenden uyuyup gece 03.30 ‘da uyanıp aman sabahlar olmasın modunda kırmızı gözlerle sabahı karşılıyorum.
Anlayacağınız rölantiye aldığım günlerde değişen tek şey takvimin sayıları oluyor.
İşte böyle dostlar, bulduğum fırsatlarda yine gelirim
Sevgiyle.
Bu arada bu mimi kim yapmak ister? Lütfen yorumlara yazın .

22 yorum:

  1. Her gününüz bir öncekinden de güzel olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne güzel bir dilek bu . Sevgiyle

      Sil
  2. Tesekkürler Tigrisçim. Herkesin hayati birbirinden yogun yahu 😃😃😃. Içime su serpildi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım nereye ne yetiştiriyorsak hep bir yoğunluk hep bir telaş

      Sil
  3. İtiraf ediyorum ben yarım gün çalışanlara çok özeniyorum:)

    YanıtlaSil
  4. erken uyanmak en kötüsü yaa alarmsiz uyanmak istiyorum ben artııııkk :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu saatlerin dengesini bozmasalardı iyiydi yahu

      Sil
    2. öğretmenler günün kutlu olsun Tigriscimm :*

      Sil
    3. Çık teşekkür ederim canım

      Sil
  5. Öğretmenlerin yarım gün çalışarak yaptığı fedakarlığı 24 saat ile telafi edemeyiz. Emeklerinize sağlık. Öğretmenler gününüz kutlu olsun. Mustafa öğretmenimizin de öğretmenler gününü kutluyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy canım uğurum çok yçteşekkür ederim , güzel dileklerinizi babama ileteceğim sevgiyle

      Sil
  6. Okurken ben yoruldum vallahi rabbim sana kolaylıklar versin canım benim 😊her günün güzel olsun inşallah sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn güzel dileklerin için çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Canım Tigris'im. Düşünceli kızım. Çok doğal, terapi gibi bir anlatım. Ailen için kim bilir ne kadar faydalı bir evlatsın.
    Ben en çok su cümlende düşündüm kaldım bir süre. Çok hoşuma gitti bu mana dolu satır "Anlayacağınız rölantiye aldığım günlerde değişen tek şey takvimin sayıları oluyor."
    Mutluluğa layık, tertemiz bir hanımsın. Demek İstanbul'a geldin, aynı havayı soluduk desene canım :) Bir gün dilerim aynı mekânın havasında buluşuruz hayatım. Eline sağlık. Mim davetimizi kabul ettiğin için binlerce teşekkürler. Anne ve babana selam ve sevgilerimle, çok öpüyorum kızımı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablacım yoğunluktan mine çok geç cevap yazabildim . Keyifli bir mimdi. İstanbul’a kısa bir süre için geldim . Bir dahaki sefere geldiğimde sizi mutlaka görmek isterim Sevgiyle

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Merhabaaaaa tam gölge gibisin bir cee deyip kaçıyorsun

      Sil
  9. Ailenle ilgilnemen ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Evlatlık görevimi yapabiliyorsam ne mıtlu bana
      Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris