15 Kasım 2017 Çarşamba

En ONUR’lu kolye

Atatürk Kolye

Merhaba güzel insanlar.
Yoğun ve dolu dolu geçen güzel günlerin ardından anıları ölümsüzleştiren bir kaç kare ve bir de bu anlamlı kolye  düşen payıma.
26 yıllık dostluğumuz var Onur’umla . Üniversitede hayatımızın yeni tomurcuklandığı günlere dayanan dostluk. Kalben seven ve kalben sevilen aynı davada yol alan iki dost.
Canım Onur’um farklı alanlarda başarılarına yenilerini ekleyerek  emin adımlarla ilerliyor.
Kasım’da geleceğimdedi ve sözünü tuttu. Dolu dolu 4 gün geçirdik. Sırasıyla bunları da anlatacağım.
Ama bana özel olarak yaptırdığı ve 10 Kasım günü bana hediye ettiği kolye, bu zamana kadar aldığım en anlamlı , değeri paha biçilemez hediye olarak bende saklı kalacak.
Tigris- ONUR

10 yorum:

  1. Onur erkek ismi değil miydi ? ilk kez kadın Onur gördüm ve çok onurlandım :) Güle güle kullanın kolyenizi, iyi günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle erkek ismi ancak üniversitede iki tane Onur isminde kız arkadaşım vardı

      Sil
  2. Güzellikleriniz sonsuz olsun kolyene bayıldım sağlıkla kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Onur, ismiyle mütenasip bir evlat olmalı. Allah arkadaşlığınızı daim eylesin Tigris'im. Seni mutlu eden, zaten bizi de etmiş demektir. Güle güle kullan canım. Değerli bir armağan. Arkadaşına da sevgiler Tigris'im. Sevgiyle kucaklıyorum kızımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ece Ablacım çok teşekkür ederim. Gerçekten ismiyle müsemma birisi . Sevgiyle öpüyorum sizi

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris