14 Ağustos 2017 Pazartesi

Ankara'da Anlar'da



Tigris,Merih,Müjde

Hanımlar Beyler
Nasılsınız?
12 ağustos cumartesi günü blog dostları olarak Ankara'da bir ilke imza attık.
İnanıyorum ki bu buluşmalarımızın devamı gelecekti

Günler öncesinde Anlara'lı blog dostum Sevgili Yurdagül'den davet alınca çok mutlu oldum.Bulışma tarihi yaklaştıkça hem çok heyecanlandım, hem de dualar ettim ki bir aksilik olmasın diye.
Beklenen gün geldi çattı ve kendimi Ankara otobüsünde buldum.
Bir an geçmişe gittim dört yıl üniversite dört yıl da görev medeniyle Ankara yolunu ezberledim.
Sanki  tatil bitmiş de okula gidiyormuşum gibi geldi.
Dondurmalı çaylı kahveli eğlenceli bir yolculuktan sonra AŞTİ 'de inip buluşma yerimize doğru yola çıktım.
Seçilen mekanın güzelliği beni büyüledi. Yıllar öncesinde yolum bir kere buraya düştmştü.
Kuş uçmaz kervan geçmez yer, bugün tanınmayacak bir bölgeye dönüşmüş.
Kafeler, restauranlar . Bizim buluşma yerimiz Nar'ı Keyf Cafe idi.
Tam zamanında ulaştığım için çok mutlu oldum. İçeri girer girmez Tigris sesleri beni daha da heyecanlandırdı. Sevgili Yurdagül, Merih hanım ve Müjde hanımla kucaklaştıktan sonra yeni arkadaşlarla tanıştık.
Öyle güzel anlar yaşadık ki sanki kırk yıldır birbirimizi tanıyorduk.
Çiçeği burnunda genç blogger dostlarımız en küçük bloggerimiz ve eli öpülesi kalemi kuvvetli bloggerlerimiz. Kadına anneye ve çocuğa dair Ankara'da büyük işler başarmış bloggerlerimiz.
Ne iyi etik de bir araya geldik
 Şunu daha iyi anladım ki herkes kişiliğinin bütün özelliklerini bloğuna yansıtmış.
Zaman Ankara'da durdu artık anlar vardı. Yıllar boyunca hatırlanacak en mutlu anlar.


Toplantıya katılan sevgili dostlarımı takip etmeyenler ve tanışmak isteyenler için


-baymudo.blogspot.com.
-birögrencininkaleminden.blogspot.com.
-herşeydenkonuşmalı.com.
-sibelinhobidunyası.blogspot.com.
-cocuklankara.com
-birtutamayca.blogspot.com.
-dilimkalemim.blogspot.com.
-bucurukveben.blogspot.com.
-merihinatmosferinde.blogspot.com.
-cafetigris.com.
-bizkimizkadiniz.blogspot.com.
-fundaceyhanla.blogspot.com.
-zehranindunyasi.blogspot.com.
-beydaninkitapligi.blogspot.com.
-hayatagencbakis.blogspot.com.
-dahamutluyuz.com.



Toplantıya sesiyle ve çiçeğiyle katılan iki blogger daha vardı.
Sevgili Ece Evren Ablamız çok güzel bir çiçekle bize sürpriz yaptı.
Yine kendi Avusturya'da ama sevgisi kalmizinin ta derinliklerinde olan sevgili Derya da çok anlamlı bir video ile aramızdaydı.
 Katılan herkesi tanıdığım için çok mutluyum.
Sevgiyle


35 yorum:

  1. Bizde seni tanıdığımıza memnun olduk. Aynen bloğuna yansıttığın gibisin

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş.Davetimi önemseyip,geldiğin için sana çok teşekkür ederim :) Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim .
      Çok keyifli anlarla buluşturduğun için
      Sevgiyle

      Sil
  3. Ayy ben de varmis gibi oldum. Canim cok seviyorum hepinizi ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt vardın bizimleydin 😘❤️❤️❤️

      Sil
  4. Karelerden gördüm sizi. Bir dahakine gerçeğini görmek üzere :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh ne güzel olur.
      Sizinle tanışmayı çok isterim

      Sil
  5. Dicle'cim ben de seninle sanalda değil gerçekten tanıştığıma çok sevindim, tabii diğer arkadaşlarla da, yoruldum ama değdi:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canım Müjde Ablacım
      Siz bize ışık tutan en güzel örneksiniz.
      Tanımaktan gurur duydum.
      Sevgiyle

      Sil
  6. Güzel bir etkinlik olmuş.Emeği geçenleri de kutluyorum.Devamı da gelir diye umut ediyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı gelir ve sizi de aramızda görürüz inşallah

      Sil
  7. Canım, o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Dilerim bir dahaki buluşmada ben de görürüm sizleri. Sevgiler Tigris'ime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece ablam inşallah görüşeceğiz sevgiyle

      Sil
  8. Tanıştığıma çok memnun oldum, artık daha çok dostlarım ve ablalarım var malum tek erkek blogger ben olunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe sen bizim akıllı ve bir o kadar da yetenekli erkek kardeşimizsin
      Sevgiyle

      Sil
  9. Ne mutlu size , devamlarının gelmesi dileğiyle o zaman

    YanıtlaSil
  10. Herkesi bir arada görmek biz uzaktakilere bile iyi geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zülalcim seni de görmeyi çok isterim sevgiyle

      Sil
  11. Çok güzell olmuşşşş :) Bize de yaşattınız gerçekten.. Kocaman sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir etkinlik
      Devamı olmalı

      Sil
  12. Bizler de bu keyifli buluşmanıza tanık olduk. Ne güzel yapmışsınız da gerçek hayata dökmüşsünüz bu arkadaşlığı :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle
      Şunu daha iyi anladım ki
      Sanal ortama inat hepimiz tüm gerçekliğimizle varmışız bloglarda
      Bunu da tescillemiş olduk

      Sil
  13. Merhabalar.
    Çok keyifli ve güzel bir Ankara birlikteliği yaşamışsınız. Kutlanmayı hak eden bu beraberliği organize edeni ve onun davetine icabet eden misafirlerini tebrik ederim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey güzel dilekleriniz için teşekkür ederim .
      Dualarınız hep bizimle

      Sil
  14. İyi ki her birimiz o gün orada buluştuk. Her anı çok keyifliydi. Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Evetttt bir sonrakinde sizinle de görüşmek dileğiyle

      Sil
  16. sizi buradan izlemek bile çok güzel , keşke Anakara'da olabilseydik, dostluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ki bir sonraki buluşmamız daha kapsamlı olur ve sizlerle de tanışma fırsatımız olur

      Sil
  17. Ne güzel sizleri bir arada görmek.. Adana'dan Ankara'ya sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sevgili uğurum bir dahaki sefere sizin de aramızda olmanızı çok isterim sevgiyle

      Sil
    2. İnşallah.. Sizleri görmeyiçok isterim.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris